Fight for My Way-Kore Dizisi





Şirin mi şirin bir diziye başladım😇 Eğlencesi kahkahası bol, romantik -komedi kıvamında olan Ko Dong Man ve Choi Ae-Re'nın hikayesini anlatıyor.

 Ko Dong Man ve Choi Ae-Re iki en yakın arkadaştır.Aslında 4 kişilik bir arkadaş grubudurlar ama diğer çift uzun yıllardan beri sevgilidir.Bu ikili ise birbirlerine bazen kızıp söven,bazen koruyup kollayan sıkı dostlar aşkı uzaklarda ararken yanı başlarında bulacaklardır.

İki arkadaşın birbirlerine aşık olmaları ne kadar klişe değil mi?😏 Ama bu klişe çok tatlı olmuş bu ikili ile bence 😍 Zaten onlar da farkında klişe olduğunun o yüzden izlemesi keyifli bir dizi ortaya çıkmış.ŞİMDİLİK😏 (Henüz İzliyorum.Sonlara doğru saçmalamazlarsa 😏)



Kızı da oğlanı da severim.Kim Ji Won'u  ilk Heirs'te izlemiştim. O zamandan beri severim kendilerini,nedense içim ısınan nadir oyunculardan biri oldu,özellikle yeni oyuncular arasında...

Park Seo Joon Kill Me Heal Me 'de gönlümüzü fethetti zaten 😍

Kimyaları tutan  bir çift olmuşlar.👫


Ko Dong Man lise günlerinde tekvando ile uğraşan  geleceği parlak bir atlettir.
Choi Ae-Re ise hayali spiker olmaktır.

Şu an ikisi de  farklı işler ile uğraşıp yaşamak için hayallerini bir kenara koymuşlardır.

Onları yaralayan acımasız gerçekliğe rağmen hayattaki hayallerinin peşinden
koşan iki kişi hakkındaki romantik bir dizi.



 Şuan ben keyifle izliyorum.Final yapmayı beklemeden paylaşmak istedim.(Dizi hala çeviriliyor bu arada,Yeppudaa'da 12 bölüm çevirisi yayınlandı.Farklı kaynaklarda daha fazla bölüm mevcut olabilir.)...Çünkü bir süre buralarda olamayabilirim.O yüzden hazır yazmak gelmiş içimden yazayım dedim.😁

İzlemek isteyenlere keyifli seyirler olsun.😉

21 yorum:

  1. nedense kore dizilerine bi önyargım var ama şuan çok da merak ettim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genellikle ön yargı ile başlanıp sonra bağımlı olunuyor.:))

      Bir şans verin bence;)

      Sil
  2. Ben benn izliyorum bu diziyii yaa. Her bölüm çok mu çok keyiflii ve komik :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de bir türlü Kore dizisi izleyemeyenlerdenim :) ilk fırsatta bacağım ama ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzleyin bence de belki seversiniz;)

      Sil
  4. listeye aldım bakalım. romantik komedi en sevdiğiim :) ay kalp atışı nı da sevdim amaa :)

    YanıtlaSil
  5. başladım izliyom eğlencelii :)

    YanıtlaSil
  6. Ben yeni başladım diziye çok keyifli gidiyor. İnşallah bozmazlar yaa :) Çiftin uyumuna bayıldım ilişki haberleri çıkmasın sonra :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen inşallah bozmazlar:)Ben 7. bölümü izliyorum şu an güle güle öldüm,kızı seven doktor uşak ta ayrı bi komedi:))
      Çıkabilir,tabi özel hayatlarında biri yoksa:)

      Sil
    2. şu sevimli doktor hakkında olumlu yorumlarım bu bölüm bitti ,resmen şoktayım şu an

      Sil
  7. ilk bölümü bitirdim sevdim. şöyle izliycem hep öyle izliyom. bi başlıcam haftasonu aralıksız bir iki günde bitircem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önceden bende aralıksız izlerdim ama yaşlandık artık akşamdan akşama bi bölüm izliyorum anca:)

      Sil
  8. Blogunuzu inceledim ve çok beğendim, sizi de bloguma bekliyorum izlemeye alırsanız sevinirim :)

    http://hastaliktakip.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  9. Yazları Kore dizisi çok iyi oluyor :D Ben de iki gün önce W Two World'u bitirdim, bu da aklımda olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzle bunu da muhakkak çok güzel ;)

      Sil
  10. Bu diziler çok güzel ve akıcı oluyor ya :) Teşekkür ettim canım önerin içiinn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen yaa ,bi başladın mı bırakamıyon:)) Rica ederiim ;)

      Sil
  11. Dizide ki karakterler oyuncular ile o kadar uyumlu olmuş ki izlerken bir şölen çıkıyor ortaya. Dizide en sevdiğim yer Dong Man'ın oda spreyini üzerine sıkıp kendi kokum demesiydi :D Elinize sağlıık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizi de sevdiğim yer çok,ben koç'a çok gülmüşümdür:))

      Rica ederim;)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Türkiye'nin Blog Yazarları Ajandası