Kütüphane Günlüğüm 8


Tarık Tufan -Beni Onlara Verme
⭐⭐⭐⭐


📍Bir kadına duyduğun sevgi arttıkça doğrudan bakabilme gücün azalır;gerçek âşıklar ölmemek için uzaktan bakarlar.Zaten aşktan ölecek hale geldiklerinde , sevgilinin yüzüne bir kez doğrudan bakmaları yeterli olur.

📌Sevgiliyi içinde taşımanın  hatrına kendi kalbine tahammül eder insan.

📌Maharet sihirbazlıkta değil,  birine hiç karşılık beklemeden kalbini verebilmektir.En büyük , en görkemli sihir, birini sevebilmektir.

📍Kuyular var, derin fakat ben Yusuf değilim.Yusuf olmayınca her kuyu derin insan için.




Uğultulu Tepeler -Emily Bronte
⭐⭐⭐⭐👻

Ben bu kitaba karşı neden ön yargıylıymışım biri bana anlatsın çünkü ben cevabını bilmiyorum.Sıkıcı olduğunu düşündüğüm meşhur olduğunu bilsem de öyle bir kanı oluşmuş bende ki okurken su gibi akan sayfalardan  sonra bu düşüncemi yıkmış oldum.:)Ben bu kadar sürükleyici olduğumu bilsem daha önce okumam mı hiç😏 
Yukarı da ki kitap gibi alıntı yapamadım bunda ,sürükleyici de olsa farklı geldi başta benim için okumasına alışık olmadığım karakterlerdi.Sonuç olarak beğendiğim bir kitap oldu. 



Böyle kitap bloğuna çevirdim ortalığı ama şimdilik durumlar böyle :( 



21 yorum:

  1. Şehrin kenarında kalmış mahallenin sıradan insanlarının hüzün ve aşk dolu samimi hikayesi anlatılıyor "Beni Onlara Verme"de. "Uğultulu Tepeleri" bende aynı gerekçeye yıllardır okuyamadım. Yorumuna bakılırsa daha fazla ertelemeden okumak gerek. Kitaplara Kaçanlar beklerim.

    YanıtlaSil
  2. Beni onlara verme kitabı beni de çok etkilemişti. Alıntılar çok güzel. :)
    Uğultulu Tepeler kitabını not edeceğimm. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel kitap gerçekten, dimii:)
      Aaa bende bir okumayan ben varım diyordum , kitap meşhur olunca çoğu insan okumuştur diye düşünmüştüm:)

      Sil
  3. heeey noldu eve net mi bağlandııııı oleeeey :)

    YanıtlaSil
  4. Uğultulu Tepeler'in kurgusu benim için çok melankoliydi fakat kendini sevdirmişti. Okiabı ne kadar sevdiysem kardeşinin yazmış olduğu Jane Eyre'den de o kadar soğudum. İyi bayramlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da başra garip , değişik geldi ama kendini sevirdi , okuması kolaydı. Aslında kütüphane den Jane Eyre iyi alcaktım , adam basım evinden dolayı tavsiye etmedi , bu kitabı gösterdi bu da çok meşhur dedi, şimdi sen böyle yazınca iyi ki adamı dinlenişim:))
      İyi bayramlar;)

      Sil
  5. heeey yok mu daha net yaaaa :) bi de yorumda spoiler mı yedim demişsin yaa ne demek istedin kiii yaaaa, bi de iyisin dı maaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok maalesef: (( açıklamasını yaptım sayfanda:) iyiyim evet, teşekkür ediyorum düşündüğün için😘 özledim bende buraları ama şu an ufukta net yok:( başka telaşlarım olabilir🙈 o telaşlar bittikten sonra inş.sahalara dönerim;)

      Sil
    2. ay allam spoiler biliyom tabiii yaaa :) ben senin neden spoiler yedim dediğini anlamadıydım. neyse çok geçti şimdi neden dediğini de unutmuşsundur ben de nerde olduğunu unuttum boşver hadiii :) tımıms telaşlarında kolaylıklaar o zaman :) net olmayan bir yerleşim bölgesinde olsan gerek :) var mı öyle yerler yaa. moon lovers izliyom hoş :)

      Sil
  6. Merhaba!Blogunuzu çok beğendim. Bana beklerim :)
    https://benirva.blogspot.com/2018/09/kendimle-yarstm.html

    Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  7. Uğultulu Tepelere aşığım adeta <3

    Blogunuzu çok beğendim. Yazılarınızı takip edeceğim. Sevgiler. B.
    Yeni yazıma bakmak ister misiniz?
    https://benirva.blogspot.com/2018/09/atolyelerle-kafeler-bulusursa-ne-olur.html

    YanıtlaSil
  8. Etkileyici bir başlıklı kitap diyebilirim ben okuma listeme aldım bilgi ve paylaşımın için teşekkür ederim.
    Buda benim blogum beklerim. Şiirler Güzelsözler

    YanıtlaSil
  9. Yanıtlar
    1. Heey:), uzak kaldım ama bir süre daha böyle olacak 😔

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. Merhabaaa. Ah ben unuttum buraları sen unutmuyorsun 🙈

      Sil
  11. Ikisini de okumadım ne kadar cahilim:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfirullah ne cahilliği,benim de o kadar çok var ki okumadığım kitap:((

      Sil

Türkiye'nin Blog Yazarları Ajandası
Bumerang - Yazarkafe