24 Mayıs 2017

Kaabil -Zihin Her Şeyi Görür

Mayıs 24, 2017 17 Comments



2017- Hindistan 

IMDb ; 7,2 / 10

Hrithik Roshan
Yami Gautam
Ronit Roy
Narendra Jha


Tür: 
Aksiyon, Dram, Romantik




Ses dublörü olarak çalışan görme engelli Rohan,arkadaşlarının aracılığıyla kendi gibi görme engelli olan Supriya ile tanışır.
Görmeyen bir adamın ilk aşkı olmuştur Supriya.Birbirlerine aşkla bağlanan çiftimiz  evlenirler.
Mutluydular hem de çok...
Eşi Supriya tecavüze uğrar ve maalesef adalet yerini bulmaz.Ve Rohan'ın tek istediği İNTİKAM!




Uzun zamandır Hiritik'i (sende yaşlanmışsın be 😏)izlemiyordum.Bu filminde konusu ilgimi çekti baktım güzel bir puanda almış.Oturdum izledim.İlk izlerken benim gibi Ghajini'yi hatırlayanlarda olmuş.Ama bu tarz filmler mevcut Bollywood da ,sevdiği ölür adam intikam alır falan nedense çok denk geliyorum.

Filmimiz çok tatlı başladı.Ben bayıldım ikisine de 😍 Yüzümde tebessümle izledim diyebilirim. 


Supriya 'yı yapılanlar neden cezasız kaldı dersiniz.Çünkü sistemde çürükler var.Alışkın olduğumuz bir konu,çünkü Bollywood sineması bu duruma fazlasıyla değiniyor.

Filmde en büyük şoku bana bu adam yaşattı resmen inanamadım söylediklerine  😡 







Hoşlanmadığım tek kısım club kısmıydı ,müzik çok gürültülüydü pek hoşuma gitmedi onun haricinde diğer müzikleri çok güzeldi.Tavsiye edilir.,zaten Bollywood severler kesin izler.:)  








22 Mayıs 2017

The Silenced -Kaybolan Kızlar

Mayıs 22, 2017 12 Comments


2015 /G.Kore

IMDb 5,8/10
Park Bo-Young  ,  Uhm Ji-Won  , Park So-Dam


Yıl 1938
Joo ran ,Seul yakınlarında bir sanatoryuma yatırılır.Kız öğrencilerinin kaldığı yurt  ,hasta kızları tedavi ederken eğitim de vermektedir.Kızların hedefi oradan kurutulup Tokyo'ya gitmektir.En iyi puanları almaları gerekir.
Joo ran kendi ile aynı adı taşıyan başka bir kızın olduğunu  ve kızın ansızın vedalaşmadan gittiğini öğrenir.Ve yatılı okulun gizli sırrını öğrenmeye çalışır.


Japon sömürgesinin izlerini taşıyan bir gizem ve gerilim  filmidir.Bence konu itibari ile güzeldi.Biraz sakin buldum daha sonra sonu fantastik bir şeye bağlanması mantıksız geldi.Bence tarih olarak falan gerçekçiliğini güzel bir şekilde yansıtmışken gizemin sonunda daha akla yatkın bir şey olsaydı düşündüm izlerken.(Aslında amaç mantıklı sadece sonuç fantastik) Oyuncular hepsi çok iyi iş çıkarmış sadece bazen sıkılabilirsiniz durağan gelebilir ya da bu tarz filmlerin genel havası bu da olabilir.Korku ve gerilim yeterli gelmeyebilir.(Admin bazı sahnelerde sesi kısar👻😁)

Ben ilk filmin afişini gördüm çok hoşuma gitti sonra araştırıp filmi buldum.Kötü değil ama çok da iyi değil,fena olmayan zamanınız olduğuna izlenebilir bir film bence✌









15 Mayıs 2017

Hangi Kore Dizisi Uyarlanıyor? "YENİ"

Mayıs 15, 2017 26 Comments

Japonya,G.Kore ,Tayvan ve Çin gibi bizde uyarlama furyasına son gaz devam ediyoruz.Diziler final yaptığı an uyarlaması bizim TV de o kadar güncel takipteyiz.😏Uyarlama işini başta çok saçma bulsam da  ortaya güzel iş çıktığı zaman hoşuma da gider.Tabi gene asılları gibi olmasa da yavaş yavaş işi çözmeye başlıyorlar galiba bizimkiler de😅

Gökhan Alkan yine bir Kore dizisi uyarlaması ile ekranlara geri dönüyor.

Show Tv de yayınlanacak olan  dizinin başrollerini Gökhan Alkan ve Öykü Karayel(Kuzey Güney) paylaşıyor.


"Doctors" adlı 2016 yapımı başrollerini Park Shin Hye ve Kim Rae Won paylaştığı dizi
 "Kalp Atışı" adı altında Show Tv ekranlarında olacakmış.20 bölümlük dizi yüksek reytinglerle final yapmıştır.

Ben diziyi izlememiştim.İşin aslı çokta ilgimi çekmemişti.Başrol de ki adamı tanımayınca çok da ilgili olmamıştım.Dün akşam 1. bölümü izledim sırf bu haberi duyduktan sonra sonuçta bizimkiler ortaya nasıl bir iş çıkaracak merak ettiğim için orijinalinede bir göz atayım dedim.😏1. bölüm hoşuma gitti devam edecem sanırım izlemeye.Aslında kıyaslama yapıyor insan böyle izleyince direk sıfır kafayla başlamak da daha iyi olabilir.Ön yargısız izlemek.Sonuçta bizim başrolü daha çok hoşuma gidecek orası ayrı 😂 Ama kız konusunda çok emin değilim Park Shin hye çok havalı idi dizide,hemi de tatlı  😏 Bakalım Kalp Atışı dizisi ekranda kendine yer bulabilecek mi?
Umarım güzel bir iş çıkar ortaya ,bizde izleriz.✌



Daha Fazla Bigi İçin..

13 Mayıs 2017

Yaşam Şifresi -Source Code

Mayıs 13, 2017 14 Comments


Source Code / 2011 

93dk.

IMDb : 7,5/10

Tür :
  Bilim Kurgu -Gizem -Gerilim 

Oyuncular : 

Jake Gyllenhaal , Michelle Monaghan , Vera Farmiga , Jeffrey Wright , Cas Anvar




 Yaşayacak bir dakikadan az bir zamanın olduğunu bilseydin, ne yapardın Christina?
O anların tadını çıkarırdım.
Ben seni tekrar öperdim.
 Tekrar mı?

Jake'in bütün filmlerini izlemeye kararlıyım.😎Bu aralar ne izlesem diye düşünürken onun filmlerini izlerken buluyorum kendimi😁 Bu filmi de izlerken çok yabancı gelmedi,Tv de falan verildiyse muhakkak denk gelip bakmış olabilirim.




Hükümet "yaşam şifresi" adlı bir program geliştirir.Bu program başka birinin kimliğine girip,ölmeden önceki hayatının son 8 dakikasını yaşayabilmektedir.
Sean Fentress olarak banliyö  treninde uyanan Colter Stevens 'ın görevi bombacıyı bulmak ve ikinci saldırıyı engellemektir.Program geçmişi değil geleceği değiştirmek içindir.
Colter ise geçmişi de değiştirmeye kararlıdır.




İzlemeyen yoktur bence ama ben gene yazayım dedim.😊Burada kayıtlı dursun izlediklerim😅 Bilim kurgu severim aslında ,(Şu an hatırladığım)Inception filmi beni mesela çok etkilemiştir.Belki daha önce izlemiş olabilirim izlerken o histe vardı çünkü içimde bazı tahminlerim tuttu.Film bittikten sonra etkisinde kalmadım bunu demek istiyorum aslında iki saattir😁😅 izlerken sürenin nasıl geçtiğini anlamadım tabi ki ne çabuk bitti falan oldum.Jake'in oyunculuğuna ,sesine tekrar bi hayran olmaktan hiç bahsetmiyorum bile😎💕 Henüz hala izlememiş olan varsa da tavsiye ediyorum.😉 

Geriye hangi filmleri kalmış bir bakalım?😏😁


11 Mayıs 2017

Lens Nereden Alınır?

Mayıs 11, 2017 0 Comments


10 yıla yakındır göz problemi olan(miyop) biriyim.6-7 yıldır da lens kullanıyorum.İlk gözlükle başladım bende tabi,sonra pek rahat edemedim yakışmadı falan,sgk gözlüğü zaten çok bir şey beklememek lazım. O zamanlar henüz gözlük aksesuar olmamıştı.😁 Şu an bende merak sardım o gözlüklere ama alsam da sürekli takamam zaten,evde kullanmalık istiyorum bakalım..

Daha önce optik mağazalarında alıyordum sonra tesadüf eseri lensmarket.com hakkında instagram da takip edip güvendiğim birinin yorumu okudum. Sonra baktım kapıda ödeme kolaylığı da var.Fiyatlar uygun iki kutu alana solüsyon hediye falan çok çok uyguna geliyor her şey..2014 te verdiğim ilk siparişten sonra  devamlı müşterisi oldum.

mavera


Ürünün numarası eğer yoksa hemen arıyorlar.İsterseniz getirtebiliriz diye
Sorduğum soruya anında arayarak cevap verdiler.Çok ilgili müşteri hizmetleri var.İnternet alışverişlerinde ilgili bir muhatap bulmak çok önemli.

Kutularını da atmaya kıyamıyorum  belki lazım olur diye (temizlik bağımlıları görmesin😂 TLC severek izliyoruz.😄kimini ilaç kutusu yaptım. 

mavera

Bu bir reklam içeriği değil kişisel deneyimlerim sonucu Öneridir.  😉

10 Mayıs 2017

Bıo Z "Sarımsaklı Şampuan"

Mayıs 10, 2017 4 Comments
👦 Saçlarınız   DÖKÜLMESİN 👩



Normalde dizi film yorumu paylaştığım bloğum da çok fazla alışveriş yapmasam da ,kullanıp memnun kaldığım ürünleri neden bende paylaşmıyorum dedim.😁   İnternet alemini,özellikle bloggerlarda bazen aradığım,merak ettiğim  ürün hakkında yorum okumak için çok dolaşırım.Bu tarz yorumlar insanı gerçekten etkiliyor.Eğer reklam içerikli değilse ,tabi ki her insanda farklı etki gösterme ihtimali olsa da ürün hakkında fikir sahibi oluyoruz. Bende bu konu hakkında ,alışveriş yaptıkça deneyimlerimi sizlerle paylaşmaya karar verdim.:)



Çoğu kişinin problemi olan saç dökülmesini bende yaşayanlardanım.Bazen az bazen çok sanırım iklimsel değişikliklerin de etkisi olabilir.Kepek problemim de var ama biraz değişik ,kuru görünümde değil.Şampuan tercihlerim de genellikle bu yönde oluyor.Bundan önce Tresan kullandım.Daha çok bitkisel içerikli "Otacı..vs.." gibi markaları tercih etmeye çalışıyorum.Derdime bi çare olsun diye..Çok sorunum olmadığı zamanlarda bile gene bu tarz ürünler tercih ediyorum.Önlem amaçlı...



Saç dökülmeleri için daha önce hiç duymadığım ZİGAVUS sarımsaklı şampuanı tavsiye ettiler.Neyse aradan biraz zaman geçti Kipa'ya alışverişe gittiğim  vakit Bio Z (Zavoli)  şampuanını gördüm.


Reyonda son iki adet kalmış.Dedim ki her hal bayağı iyi bir şey.😂(Sürü psikolojisi) Sonra incelerken Zigavus adına rast gelince attım sepete ,denemekten çok da zararlı çıkmam  dedim.😅 En fazla vaatlerini yerine getirmez.İçerik olarak çok bilgim yok yani,zaten anlamıyorum da😄


Şampuanı ilk kullanım sonrası;
Bende ki etkileri;

  • 3 gün oldu yağlanma yok.(Normalde 3. gün yıkamalık olur )
  • Saç dökülmesi normal seviyede ,yağlandıkça daha çok dökülür benim saçlarım.İlerleyen zamanlarda daha iyi anlarım etkisini..
  • Kepek konusunda henüz çok erken olduğunu düşünüyorum.Şu an yağlanma yapmadığı için kepek konusunda da ümitliyim.
  • Yumuşacık saçlar..normalde bu tarz şampuanlar yağı yok ederken saçı da kurutur.Ama bu şampuanda öyle bir şey olmadı. 
  • Sarımsak Kokmuyor.
  • Fiyat:20 TL 



Şu anlık aradığım şampuanı bulmuş gibiyim.İlk yıkama sonrası memnun kaldım.İlerleyen zamanlar da daha iyi anlaşılır etkileri...
İlk defa alışveriş yorumu yapıyorum.Eksiğim varsa acemiliğime verin.
Umarım anlatabilmişimdir.😊 Bu arada reklam değil,kendi kişisel deneyim ve önerimdir.😘


Etkileri
– Saç derisinde biriken ölü hücreleri temizleyerek, kepek oluşumunu önlemeye yardımcı olur.
– Beta-karoten, çinko ve kalsiyumca zengin olan sarımsak ekstresi sayesinde saça sağlık, canlılık ve direnç kazandırır.
– Sarımsak kokusu içermez.
– Saç kaybını saç ekim yöntemiyle gidermiş kişiler rahatlıkla kullanabilir.
– Sağlıklı saç gelişimi için uygun ortamı hazırlamak suretiyle saç dökülmesini engeller.
– Saç hücrelerini besleyerek, saçların dolgun görünüm kazanmasına yardımcı olur.
– pH değeri saç derisine ve cilde uyumlu olup irritasyona sebep olmaz.
– Bio Z Sarımsaklı Şampuan, düzenli ve sürekli kullanıldığında etkisini göstermekte ve saç dökülmesinin önlenmesine yardımcı olmaktadır.


Kullanımı
Bir miktar şampuanı ıslak saçınıza uyguladıktan sonra durulayınız. Tekrar bir miktar şampuan ile masaj yaparak uygulayıp 2-3 dakika saçınızda bekletiniz. Saçınızda bekletmeniz Sarımsak Ekstresindeki maddelerin saçınıza nüfuz etmesini

07 Mayıs 2017

Train to Busan -Zombi Ekspresi

Mayıs 07, 2017 7 Comments

mavera

20 Temmuz 2016

IMDb : 7,5 / 10

Dünya Prömiyeri: Mayıs 2016 (Cannes Film Festivali)

Konusu;
Seok-Woo (Gong Yoo) Seoul'de fon yöneticisi olarak çalışmaktadır.Eşinden ayrılmış olan Seok Woo kızı ile  birlikte yaşamaktadır.Önceliği işi olduğu için kızı ile fazla vakit geçiren ona zaman ayıran ,sevgisini gösterebilen biri değildir.

Kızı doğum gününde annesini görmek için ısrar eder.Ertesi sabah ,Seoul İstasyonunda Busan giden KTX trenine binerler.  

Tren istasyondan ayrılmadan önce ,bir zombi kız trenin içine girer.Kıza korkunç bir şekilde yayılmakta olan bir virüs bulaşmıştır.Seok Woo ve trende ki diğer yolcular şimdi hayatları için savaşmak zorundadır.


Heyecanla,hop oturup hop kalkarak izledim.Bi yerde birden korkup irkilmişimdir.(Goblin neye o kadar korkmuş anlamadım yani😂) Dizi film izleme tercihini çok zombilerden yana kullanan biri değilim.(ilk tercih olarak) Hiç sıkılmadan soluksuz izledim.Bilimsel açıklamaların olmadığı,hatta virüsün nasıl meydana  çıktığı hakkında çok az bir bilgi sunuluyor izleyiciye..Sadece trende geçen   kaçış ve hayatı için savaşan insanlar var.Kimi bencil davranırken,kimi hayatı pahasına yardım eli uzatıyor.
Zombi filmi olduğu için çokta mantık aramaya gerek yok sanırım.Keyifli bir 1 saat 58 dakikaydı.Bazı ölümlere üzüldük ,bazılarını bi kaşık suda boğmak istedik... Bazıları da ettiklerini buldukları için üzülemedik pek...

Bilgisayar ekranı yerine (Tv'de)Koca ekranda izlemek te ayrı bi keyifti😋

mavera



Güncelleme:
Zombi Ekspressi Türkiye'de şu an (21.07.17) vizyona girdi.Tüm illerde yok sanırım.Eğer bulunduğunuz şehirde varsa sinema da izlemenizi tavsiye ederim.Türkçe dublaj seçeneği de var.

06 Mayıs 2017

Tünel -Tunnel-

Mayıs 06, 2017 0 Comments
jdramovie


Missing 9 bittikten sonra ,ne izlesem diye dolanırken ,aslında niyetim tamamlandıktan sonra izlemek olan diziyi okuduğum olumlu yorumlardan sonra dayanamadım oturdum izledim.Bu hafta ,diğer günlere nazaran koca ekran (TV) da izleme şansım olunca tadından yenmez oldu.😋


jdramovie


Konusu;
1986 yılında kadın cinayetleri işlenir.Hepsi aynı yöntemle öldürülmüştür.Dedektif Park Kwang Ho seri katili yakalamayı umutsuzca istemektedir.Tünelde gerçekleşen olay yerine tekrar giden dedektif seri katil ile karşılaşır.Seri katil Kwang Ho'nun başına taş ile vurarak oradan kaçmayı başarır.Kwang Ho uyandığında ,tünelin çıkışında  kendini 2017 yılında bulur.
30 yıl önce işlenen cinayetleri seri katil tekrar başlatıyor.Dedektif Kwang Ho ,katili yakalamak için Dedektif Kim Sun Jae ve  Profesör Shin Jae-Yi ile birlikte çalışır. 


jdramovie



Benzer konular ,benzer cinayetleri barındıran diziler mevcut.Direk zaten ilk bölümlerde hemen aklınıza geliveriyor.Ama her dizi kendine has olmayı başarmış bence..diziye bi başladım bölümler su gibi aktı.Devamını sabırsızlıkla bekliyorum.Bazı tahminleriniz doğru çıkabilir.Benim asıl merak ettiğim bu işin sonunu zaman yolculuğunu nasıl bağlayacaklar.Geri dönerse 2017 de işler farklı olacak bu sefer.Merak ediyorum bakalım izleyip görcez.

Kwang Ho'nun iç sesleri,yeni teknolojiye alışması...Amirin sunbeanim diye peşinde dolanması güzel komik sahnelerin olduğu bazı yerlerde bayağı sesli güldüm.😂 Choi Jin Hyuk çok iyi olmuş.👍 

Sadece kızı sevemedim(beğenmedim diyemiyorum açık açık🙈 😅) Afişte uzun saçlı kızımız dizide kısa saçlı,donuk bakışlar falan...Suçluların psikolojisi  ile ilgilenirken kendide onlar gibi falan ortalıkta dolaşmasına gerek yok yani😏 Tahminim doğru ise öz ailesini öğrenecek o zaman ki yüzünün halini merak ediyorum.Hiç olaya duygusal yaklaşacak bir yüz göremiyorum kendisinde de,öz ailesinden hiç haberi olmayan biri ne kadar duygusal olur orası ayrı bi konu tabi?neyse çok sevemedim işte ,bizim genç dedektifte garibim ahh 😏 




Park Kwang Ho hislerime tercüman oluyor😂

İzlemeye başladıktan sonra "Aranan kan bulunmuştur 💉 "dediğim ,beni heyecanlandırmayı başaran bir dizi oldu.

Polisiye -suç-gerilim-fantastik ve komedi öğelerini barındıran diziyi tavsiye ederim.😉 👮🔫🔪🔦🔎



Choi Jin Hyuk as Park Kwang Ho
Yoon Hyun Min as Kim Sun Jae
Lee Yoo Young as Shin Jae Yi