05 Eylül 2017

Alışveriş Zamanı 👛

Eylül 05, 2017 4 Comments



Inecto Naturals Hindistan Cevizli Şampuan ve Saç Kremi 

90% doğal içeriğe sahip olduğunu söyleyen markanın yalancısıyız biz kullananlar :) 
Mutlu Yaşam blogunda bahsetmişti ,bende ihtiyacım varken denemek için aldım .

Eğer sorunlu bir saçınız yoksa (kepek,dökülme ) günlük kullanım için kremi ile beraber hoş kokulu bir şampuan ,Eğer saçlarınız çabuk yaglaniyorsa bile bence kremi ile deneyin .Doğal içerikli olduğu için sanırım sertleştiriyor.Çabuk yağlanan saç dipleri için bile dibine değdirmeden kremi kullanmak iyi olur diye düşünüyorum .

Bitirdikten sonra tekrar alırmıyım henüz bilmiyorum.😅




Maybelline New York 
The Colossal Kajal

Uzun zamandır kullandığım tek göz kalemi ,benim için bayağı bereketliydi . Gülünce çizgi halini alan gözlerim olduğu için illa ki bulaşıyor akıyor ne sürsem. Rengi ,sürümü hoşuma gittiği için kullanmaya ,almaya devam edicem .



Pure Beauty Bb krem 

Renginin gosh CC krem in porcelen rengi gibi daha açık olmasını ,gözenekleri  onun gibi  flulaştırmasını isterdim.
Sivilce ,alerjin bir etki olmadı.Gosh un CC kremini her ne kadar sevsem de ufak ufak tek tük sivilcemsi şeyler çıkıyordu .
Rengi bana koyu değil aslında ama bi tık daha açık olsa fena olmazdı.Kullanmaya devam ederken daha açık bir ton Bb veya CC krem arayışlarına devam :)) 

26 Ağustos 2017

Kurabiye Severiz 😋😋

Ağustos 26, 2017 22 Comments

Süt Kaymaklı Kurabiye 😋😋

Genelde tuzlu kurabiye tercih etsem de arada İnsanın canı tatlı da çekiyor .Evden yapsam da ben tuzlu pastane kurabiyesini de çok severim.

Ani bir misafir gelmedikçe pek marketten de almayız .Ama bu kurabiye istisna oldu:))

 Tatlı kategori sinde olsa da yedikçe yediren bir lezzeti var.Çat kapı gelen misafir içinde çayın,kahvenin yanında güzel bir can kurtaran oluyor .Ya da canınız tatlı çekti mi anlık kurtarıcı :))  

Ben kendim yaparım istemem paket kurabiye derseniz o da güzel bir tercih tabi ,ne olursa olsun yerim diyorsanız bi deneyin derim .Yada alın koyun dolaba davetsiz misafiriniz beğenir belki :))

Bim'de satılmaktadır .✌ 

Afiyet olsun 😋😄


Evde olmadığım için bir süre film,dizi önerileri ara vermiş durumdayım.😔

24 Ağustos 2017

Huzur Heryerdedir ile Çekiliş

Ağustos 24, 2017 33 Comments




Çekiliş kazandım ben 🎉🎉🎉

Yeni keşfettiğim huzurheryerdedir (huzur mutluluk ) blogunda çekiliş olduğunu görünce katılayım dedim .Maksat katılmak olsun ,sonuçta kazanamicam :)) Kazanamadım da tabi şanslı olan bir başka arkadaştı sonra tekrar çekilişi yapılmak zorunda kalıyor huzur mutluluk bu sefer talihli kişi ben oluyorum :)). Tabi ilk öğrendiğim de ben şok 😱 😅

Evde olmadığım için henüz kargo elime geçmedi ama bayramdan sonra kitaplar elimde olacak inş 
Tekrardan Çook teşekkürler bu güzel hediyeler için 😘

Kendisi sürekli çekiliş yapan bir arkadaş bloğunu takip etmenizi öneririm 😉
Sibelynka nin yorumundan sonra ekleme yapmam gerektiğini anladım :) Şu an kitaplar yanımda değil yoksa  kitapların resmi de olurdu  o yüzde bende isimleri yazayım dedim merak edenlere :)

1- YANKI / MARTİN MİLLAR
2- ARAYIŞ/ A.P. STEPHENS
3-- SAPLANTI/ S.J. SELLERS

 (Huzur mutluluk bu sana =  iletişim bilgilerini verirken umarım yanlış bir izlenim vermemişimdir.😅😅.  Tamam çok akıllı değilim ama o kadar kötü değilim yani 😅😅😁 heyecan yaptım ondan  😁 )

Cep telefonundan yazıyorum umarım olmuştur yazı 😊

11 Ağustos 2017

Me Before You | Senden Önce Ben

Ağustos 11, 2017 28 Comments

mavera

Amerikan-İngiliz 

Romantik-Komedi-Drama

IMDb : 7,4 / 10 

Öykü
Jojo Moyes

Sam Claflin,Emilia Clarke

Konusu:
William Traynor hayatı seven,işinde başarılı sevgilisi olan ,sosyal hayatı gayet aktif dolu dolu yaşayan bir adamdır.Bir gün talihsiz bir kaza sonucu felç kalmıştır.Artık yaşama hevesini kaybeden William,ölmeyi düşünmektedir.
Lousia Clark ise garsonluk yaptığı yerden çıkarılınca işsiz kalmıştır.İş ararken Will'e bakıcı aranıyor ilanı önüne çıkar ve işi alır.
Her daim gülmeyi bilen Lou,Will'i güldürmeyi ,tekrar hayata geri döndürmeyi başarabilecek mi dersiniz?

Bazen sabahları uyanmak istememin tek nedeni sen oluyorsun.


İlk önce kitabı okusaydım eğer film yetersiz gelebilirdi.Çünkü kitapta ki duygular  çok fazla şekle bürünemiyor.Kelimelerin zenginliğinin yanında film kareleri yetersiz kalıyor.Yetersiz gelse de bazen okuduktan sonra izlemek,eğer baş roller beklediğiniz gibi ise 😁,ya da hayal gücünüzü zorlayan şeyleri  görüp izlemek   zevkli olabiliyor.
Ben çok meşhur bu kitabı hala niye okumadım onu da bilmiyorum😅 Kitabın fazla duygusal olduğunu biliyorum özellikle sonunun,filmde de gözlerimiz dolu dolu oluyor.

Film bana EGO filmini hatırlattı. O filmde güzeldi ,tavsiye ederim.Neyse gelelim bu filme,yer yer güldüren,duygusallaştıran,düşündüren genellikle bu tarz filmlerin durağanlığın da ilerleyen,hoş bir film olmuş.1.Kitabın devamı olan "Senden Sonra Ben" adlı  kitap olduğuna göre 2. film de gelir herhalde diyorum ya da alıp kitabı mı okusam? (tabi ki ilk önce birinci kitap) 

O kızın kaşlar ne öyle ya,nasıl hareketli öyle,küçük emrah halt etmiş onun yanında😂 Bi dakka şu an şoktayım Game Of Thrones izlemesem de bazı karakterleri karşıma çıkıyor.Şu beyazımsı sarı saçlı ,kaşlar koyu renkli kız mış meğer (o .O ) Tabi çoğunuz bunu biliyordur zaten😅  


Eğer henüz izlemediyseniz,bu tarz yapımları izlemekten hoşlanıyorsanız.Tavsiye edilir😉 Bu arada şu  İngiliz İngilizcesi mi oluyor konuştukları nasıl da hoş geliyor kulağa😄 


10 Ağustos 2017

Dizi Öneri | Part 1

Ağustos 10, 2017 10 Comments
 Daha önce izlemiş olup memnun kaldığım diziler var.Ama aradan zaman geçtiği için yazıya dökmek zor iş,bazılarını burada paylaşmış olsam da ara verdiğim dönem,ya da sadece Japon dizi film üzerine yoğunlaştığım zamanlar oldu.O yüzden  izleyip keyif aldığım  dizileri paylaşmak istedim.Deeptone sana özendim.😁



mavera


G.Kore 
Signal / 2016 / Suç, gerilim , gizem, romantizm

Kill Me ,Heal Me / 2015 / Romantik, komedi, tıbbi, gizem

Misaeng / 2014 / Dram, insan, ofis çalışanı 

Healer / 2014 / Romantik, komedi, gerilim, aksiyon 

It's Ok,That's Love / 2014 / Romantizm, tıp, melodram, komedi 

White Christmas / 2011 /  Gizem ,Gerilim,psikolojik


Japonya   
Code Blue S1 / 2008 /-  S2  / 2010 /  Tıbbi   /  Şu an  3. sezon yayınlanmaktadır.

Perfect Girl Evolution /Yamato Nadeshiko Shichi Henge / 2010 / Komedi

Kurosagi /2006 / Aksiyon-Dram

Bloody Monday / 2008 / Aksiyon ,Gerilim 

Legal High / 2012 /  Kanun,Komedi 





08 Ağustos 2017

Bamya Sevilir Mi?

Ağustos 08, 2017 28 Comments
Mavera


Bamya sevmeyen birine Bamya'yı sevdiren Bamya😄

Halk arasında zengin yemeği olarak da bilinir.💲😁


Bizimkiler ben hariç bamya yemeğini pek  severler.Pazardan alırlardı bir zamanlar sonra Bim'de bunu gören babam denemek için alana kadar.Ya mevsimi değildi ya da kilosu bizim cebe hitap etmedi.😅 

Neyse bir güzel pişirilir ve bamya  sevmeyen bana nedense pazarda aldıklarından daha lezzetli gelir damağıma.Belki yaş ilerledikçe damak zevki değişirmiş insanın öyle bir döneme denk geldi😅,küçükken çünkü pek haz etmezdim ama şimdi severek yiyorum  kendilerini,özellikle bu ürünü ...

Evdekilerin de hoşuna gidince Bim'de her zaman olmuyor ama olduğu zaman alıp buzluğa koyuyoruz.Başka sebze de denediğimizi hatırlıyorum ama onu beğenmemiştik.Taze fasulye olması lazım zaten onu annemde pazardan alıp koysa buzluğa pek sevemiyorum öyle ,onun tadı taze bir şekilde pazardan alındığı zaman çıkıyor.Bamya ise bu haliyle daha çok sevdirdi kendini bana :)

Benim gibi bamya sevmeyen biri bile sevdi.😄  Tavsiye edilir.👍

Mavera


06 Ağustos 2017

Fabricated City - G.Kore Filmi

Ağustos 06, 2017 10 Comments
mavera

2017 -G.Kore

Aksiyon,Suç,Dram

Ji Chang-Wook- Shim Eun-Kyung- Oh Jung-Se- Ahn Jae-Hong- Kim Sang-Ho

Imdb:7,0 / 10


Sanal alemde oyun dünyasının lideri olan Kwon Yoo  suçsuz yere müebbet hapse mahkum edilir.Hapisten kaçmayı başaran Kwan Yoo,sanal alemdeki oyun arkadaşlarının desteği ile  kendisine kurulan tuzağı bozmaya çalışır.


Aksiyon sahneleri ile giriş yapan filmimiz , daha durağan bir noktaya gelip bir süre sakin geçen sahnelerin ardından son dakikaya kadar tekrar tempoyu yukarı çıkartmış.

Durağan geçen kısımda biraz sıkıldım çünkü,filmde çok fazla kişisel bir muhabbet yok.Ana konu suçsuzluğunu ispatlamak,yapılan kumpası ortaya çıkarmak. 

Masum insanları hapse götürmek için kurulan sistem beni etkileyen kısmı ve sanal alemin daha doğrusu teknolojinin(kameranın) olduğu her yere sızmanın ne kadar kolay olduğunu tekrar görüyoruz. 

Tatmin edici aksiyon sahneleri olan ,hikaye kısmında fazla derine dalmadan göstermek istediğini gösteren bir film olduğunu düşünüyorum.Karakterler hakkında çok fazla kafa yormuyoruz.Onlar çıkıp oynamışlar bizde izliyoruz.

Boş vaktinizde izlenebilir bir film olmuş.Aksiyon,suç sevenler için güzel bir öneri olabilir.👍