Midnight Runners -Çaylak İkili-


G.Kore-2017

Imdb:7,2 / 10

Aksiyon-Komedi-Suç

Ki Joon (Park Seo Joon) ve Hee Yeol (Kang Ha Neul) Kore Polis Akademisinde eğitim alan bu ikili çok iyi bir öğrenci olmasalar da dürüst ve samimidirler.Dışarı çıktıkları bir gün  gece vakti bir kızın kaçırılma olayına şahit olurlar.Yetkililere haber verseler de o anda başka bir vaka ile ilgilenmektedirler.Kurallar gereği olaya hemen müdahale edilemediği için bu iki kafadar olayı kendi başlarına çözmeye karar verirler.

Gülümseten kareler olsa da ilk başlarda beklediğimin altında kaldığını hissettim.Tempo beklediğimden daha alçak geldi nedense bana(ilk yarıda),birde tamamen komedi filmi izleyeceğimi sanaraktan başladım.Sonra kaçırılma olayının perde arkasını görünce film benim için farklı bir hal aldı.Güldürmeyi ihmal etmese de yaşanan insanlık dışı olay beni etkileyen kısım oldu.Sanırım filmde bu tarz bir (ciddi)konu olacağını düşünmediğim için daha çok şaşırdım.

Park Seo Joon'un rolü bana diğer oynadığı karakterlere çağrışım yaptığı için çok değişiklik gelmedi ama Kang Ha Neul'u karakteri ,oyunculuğu (benim izlediğim yapımlarında bir benzerlik göremedim) çok farklı geldi.İyi bir oyuncu olunca izlemek zevkliydi.Her ikisini de😍

Ekşın yapmaya çalışan bu çaylakları izlemek keyifliydi.😉




*Kang Ha Neul gerçekten Park Seo Joon'a tükürdün mü yaa(sansürleyerek yazıyorum. 😁)midem kalktı izlerken😑





8 yorum:

  1. Yaa filmi çok beğendim been. İkincisini sabırsızlıkla bekliyorum hehehe. ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sanırım farklı bi beklenti içerisinde olunca birden bocaladım izlerken ama güzeldi ikincisi de izlerim yani:))

      Sil
  2. hımmm bunu da alalım listeyeee. napcaz bu kore filmleri dizileriyle yaaaa yatişmiyooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Napçaaz bilmiyorum bende:)) vaktimiz oldukça izlicez artık olduğu kadarı ile:))

      Sil
  3. Ben bunu hiç görmemiştim, çok merak ettim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni düştü sayılır sitelere(ben yeppudaa.com dan izledim),merakını gidermek için izlemeni tavsiye ederim:))

      Sil
  4. bak ben de merak ettim şimdi :)

    YanıtlaSil

Türkiye'nin Blog Yazarları Ajandası
Bumerang - Yazarkafe