Kore Dizisi Uyarlaması -Meryem - YENİ

mavera

"Secret"(Secret Love) adlı Kore dizisinin adı  olmuş "Meryem"

2 Ağustosta Kanal D ekranlarında boy göstermeye başlayacak olan yeni bir uyarlama projemiz.

mavera

2013 yılında 16 bölüm ile ekranlara gelen dizi büyük bir beğeni toplar.Henüz ben izlemedim bu arada😅

Bir vur kaç olayında sevdiği kadını kaybeden adam,sevdiği adam için hapse giren bir kadın...
kısaca konumuz böyle.
Detaylı konu için ve izlemek için  TIKLA 👉Secret Dizisi


Kore dizisini izlemedim ama Bae Soo-Bin,Hwang Jung-Eum, Ji Sung,   'in oyunculuklarını izlemiş biriyim.Ve sevilen bir dizi olduğunu biliyorum.

Gelelim bu yeni dizimize,hepsinin çoğu projesini izledim.Kimi yeterli bir oyunculuk sergilese de kiminin daha çok yolu var gibi duruyor.Ya da bazı projeler için ...

Kore dizinin oyuncularına bakınca bizimkiler çok fazla toy duruyor.Konusu gençlik dizisi modunda olduğunu düşünmüyorum.
Fragman beni pek etkilemedi.Tabi izleyip görmek lazım.Bu benim şahsi görüşüm kendi kitleleri olan kişiler.Elbet seyircisi olan bir dizi olacak.

Bakalım  Kanal D'nin  iddialı dizisi seyirci tarafından yeterli ilgiyi görecek mi? 

39 yorum:

  1. Secret'ı izlemiştim. Güzeldi. Uyarlamasında hapishane sahneleriyle falan bayağı dram yaparlar. Artık dizilerimiz kopyalama değil de özgün olsalar. Artık başkaları bizim dizilerimizi uyarlasalar güzel olurdu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dizilerimiz var oldu da ama bu kadar sık uyarlama biraz sıkıcı durmaya başladı.

      Sil
  2. Ne çok uyarlama dizimiz var yahu. Kore dizilerini fazlasıyla izlediğim için Türk dizilerinde başka bir tat arıyorum. Artık o da olmuyor maalesef. Kore uyarlamalarının replikleri bile aynı olduğu için insan da izleme hevesi bırakmıyorlar. Secret güzel dizi. Severek izlemiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen yaa ,katılıyorum.Gene tek tük kış sezonunda var izlediğim ama bu yaz hiç farklılık yok Tv de:) Bende izlemek istiyorum.Herkesler beğenmiş baksana:))

      Sil
  3. Alıştık artık Kore'den uyarlamalarla dizi yaptık diye karşımıza çıkmalarına..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık kopyala yapıştır devri:)) Güzel olduktan sonra hakkını veririm ama illa oyuncuları kıyaslamadan duramıyorum.:)

      Sil
  4. Uyarlama işi sıktı artık :(

    YanıtlaSil
  5. hımmmm secret izlemedim o zaman bunu izleyebiliriim :)

    YanıtlaSil
  6. Başlasın bakalım nasıl bir yol alacaklar 😊 sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Fragmanı gördüm ve benim için başlamadan bitti 😀 Benim tarzım değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orjinalini izlemeyi düşünüyorum ama bizimkilerin fragmanıda bana pek hitap etmedi:)

      Sil
  8. Ben secret ı kiil me heal me yi izleyip çifte doyamadıktan sonra izlemiştim. Kız sürekli özür dileyip ağlıyordu ve hep bir üzüntü modunda izlemiştim. Bakalım Meryem nasıl olacak bende merak ediyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim seyirci ağlayana kıyamaz kesin izler:))

      Sil
  9. Secret'a başlamak istiyordum ama kararsızdım. Şimdi uyarlamasının yapıldığını görünce izleme isteği ile doldum. Ji Sung ve Jung Eum varsa kötü olması beklenemez. Dizi olay olmuştu diye hatırlıyorum yayınlandığında :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bizimkilerin fragmanını görünce birden Kore versiyonunu izlemek istedim:)) Aynen kadro çok iyi,bakalım bizimkiler nasıl olacak?

      Sil
  10. İnanmıyorum!İzlemek isteyip bir türlü izleyemediğim Jisung dizisi.Kadroyu pek beğenmedim ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizimkilerin kadroyu bende beğenmedim :) Orjinali izle bence,hatta yorumlasan ne güzel olur;)

      Sil
  11. secret'ı ağlaya ağlaya izlemiştim. Kesinlikle türkiyede çok tutacak bir dizi olur. Secrette çocuk hasreti aşk sevgi acıma intikam mrhamet hepsi vardı bence. Meryem in oyuncuları tam oturmamış gibi duruyor, başrol aktör o rol için fazla sevimli, daha acımasız bir surat beklerdim. meryem de çok genç duruyor şu anda. savcı olmuş baya oturmuş, bakalım kzıın hapishaneden arkadaşlarını kim oynayacak. Muhtemelen fragmanlardan takip ederim Meryem'i ama bazı kilit oyuncuları da merak etmiyor değilim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunu okuyunca Secret dizisini daha çok izleyesim geldi:) Başrol çocuk ile kız hakkında ki yorumlarına katılıyorum.

      Sil
  12. Gercekten tavsiye ediyorm kore uyarlamasini izleyin cok guzel ben bitince bile ara ara izliyordm inanilmaz derece yani insallah meryem de oyle olur

    YanıtlaSil
  13. Çok övülüyor gerçekten ,izlemek istiyorum en kısa zamanda.Eminim bizimkilerden daha çok beğenirim:)

    YanıtlaSil
  14. ben dizinin kore versiyonunu izlememiştim ama bugün kanal d de yeni çıkan uyarlama olan türk versiyonunu izledim. bence güzeldi fena değildi eminim ki kore versiyonu daha güzeldir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore versiyonunu henüz bende izlemedim.Genelde orjinal daha iyi olur ,ama dediğin gibi Meryem'de fena değildi.

      Sil
  15. Yani izledim sevren Love ı sizin bölümünü de izliyorum keşke Secret'ın Love ı alt yazılı yayinlasaydiniz başka da bişey demiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çeviri yapmıyorum yapan ve paylaşım yapan siteler mevcut.

      Sil
    2. Yukarıda alt yazılı paylaşım sayfasının linki mevcut.

      Sil
  16. Orjinalini izleyin bence yerini tutamaz asla meryem😚😉

    YanıtlaSil
  17. Secret dizisi ve oyuncuları cok başarılı,hatta ikili ilerleyen zamanda tekrar kill me hill me dizisindede başrol oldular.tavsiye ederim.kore dizileri genelde başarılı zaten.turk dizilerine gelince uyarlama degilde daha yaratici olmaları gerekir bence.armut pis agzima dus.vakit ayirip izlemem acikcasi.ayrica korede yeni senaryolar derlemek amaci ile yaratici grup'lar vardir.birlikte hareket ediyorlar.turklerde boyle birsey yapabilirler (varsa bilmiyorum)uyarlama hicbir film ve diziyi izlemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kill Me Heal Me favori dizilerimden biridir.Kore'de zamanında uyarlama dizi yapıyordu genel de Japonya dan alıyordu.Mesela Boy Over Flowers popülerlik konusunda aslını geçmiş bir uyarlamadır.ve "Playfull Kiss" gibi bir sürü dizi vardır.:) Aslında kötü değil ,eğer ortaya iyi bir iş çıkarsa,tabiki en güzeli yaratıcı bir senaryo ortaya çıkarmak.Yaratıcı gruplar fikrini ilk defa duydum güzel fikirmiş:) Bizde de vardır belki o konuda pek bilgim yok.

      Sil
  18. Dizinin Kore uyarlaması olduğunu öğrenince vazgeçtim izlemiyorum. Normalde dizi izlemiyorum ama annem izleyince gözüm kayıyor. Türk yapımı dizi, film izlemez oldum. Yabancılaşıyor muyum ne? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende arada bakıyorum TV ye bi iki bölüm izliyorum gerisi yok :) alıştık nette ki dizilere :))

      Sil
  19. Emeğimiz dururken sürekli başkalarının senaryosunu uyarliyoruz bu nedir yaa

    YanıtlaSil
  20. Secret dizisi inanılmaz güzeldi. Kore kültürünün dizilere yansıması çok değişik oluyor haliyle alıp uyarladığımız hali abes kaçıyor. Yok ya! Aklımız fikrimiz yok sanki bizim biraz daha özgün olalım artık... Meryem'e şöyle bir göz attım ve 'Aman Allahım' diyerek kapattım. Secret'ı izlemeni öneririm. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Köye gelmeden önce başlamıştım ama yarım kaldı ,eve gidince devam edicem :) Orjinal senaryoyu bayağı değiştirmişler sanırım ,illa bize göre uyarlancak ama fazla oynayınca büyüsünü kaybediyor bence😏

      Sil

Türkiye'nin Blog Yazarları Ajandası
Bumerang - Yazarkafe