Bu Nasıl Köfte?

Mavera
Fotoğraf alıntıdır.


Sizin eve bilmem ama bizim eve gerçek et kurban dan kurbana girer.😅Arada kasap eti de (kıymalık genellikle) girer ,ama o da çoğunlukla  bin parçalara bölünüp ,daha sonra yemek veya yemeklerde kullanılmak üzere dondurucuya konulma ihtimali çok yüksek.(ev ekonomisi📌)
Kasaptan almadığımız zamanlarda Bim'den ya kıyma ya da köfte şeklinde alırız.
(indirimi bekleyin📌) 😅😅    
Ben her zaman evde yapılan(el cağızlarımla 😁ve tabi anne köftesini es geçmeyelim ❤)  köftenin daha lezzetli olduğunu düşünürüm ve daha çok severim.Marketten aldığımızı yesem de aman aman hoşlanmam.

Son zamanlar  da Bim'in köftesini eleştiriyordum ben demez olaydım. 🙊 Babam A101'den almış ,aşağı da resimde gördüğünüz.Daha pişirmeden bir garipli hissetsem de pişirince teyit etmiş oldum.

Tamam hazır paketlerin çoğunun et oranı minimum seviye de genellikle yağ oranı daha fazladır.Bu ise bi garipti,tuhaftı et yerine soya fasulyesi mi koymuşlar gibi..yani madem koydunuz yazın arkasına,azıcık dürüst olsanız mesela! Bim'in ki bunun yanında köfteymiş arkadaş onu anladım. Velhasıl ben beğenmedim ve tavsiye etmiyorum.❌Herkesin damak zevki de ayrıdır kim bikir belki siz beğenirsiniz. 😁

mavera


Bugün blog  pazar alışverişi  gibi  oldu.😂 Yakında buralar ıssız bir çöle dönecek💤,aslında daha sonra paylaşabilirim.Bence mantıklısı o ama ben sabırsız biriyim.🙈Bu konu da taslaklarda bekliyordu.Hazır alışverişten girdim bugün bunu da paylaşayım bari dedim.:) 

Herkese keyifli,sağlıklı pazarlar 😉 

23 yorum:

  1. Vejetaryen olduğum için bir şey yazamadım, kusura bakmayın lütfen :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusurluk bir durum yok :) tek kusur yukarıda ki sözde köfte de ve onun gibi sözde gıdalarda ve onları üretip insanları kandıranlar da....

      Sil
  2. Ayy ayy ayy bunlar köfte değil ki :) neler yediriyorlar insanlara cidden ya..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Marketten aldıklarımın köfte olmadığı çok iyi biliyorum aslında ,hem yerim hem de bu köfte değil ki derim bizimkilere🙈 tavuğa çok düşkün olmayınca ben canım çekince bazen alıyoruz işte:) Gerçekten neler yiyoruz biz:(

      Sil
  3. Yalniz degilsiniz bizim evdede kurban bayraminda etler kiymalar (dagitilanlar haricinde) stoklanir buzluga atilir yil icerisinde tuketilirdi😃Az ama gercek tuketin.Hic geregi yok boyle YAPAY kofte yemeye.Sagligimiza yazik gercekten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın da işte arada insanın canı çekince eli gidiveriyor bunlara :(

      Sil
  4. Aynısını ben hazır mantıda yaşamıştım. İçindeki şey köpek maması gibiydi. Felaketti, felaket. O yüzden anne yemeği/ ev yemeği bir tanedir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de başıma ilk defa geldi,gerçekten garip bir şeydi içi :/ Dışarıda çok bir şey yemeyi sevmem gerçekten,ev yemeği en iyisi benim açımdan ,işte arada böyle alıyoruz.Ama en iyisi hiç tüketmemek böyle gıdaları...

      Sil
    2. Aynen öyle. Paramızla kendimize zarar veriyoruz.

      Sil
  5. Üniversitede iken öğrenci evimin vazgeçilmezlerindendi. Yerken bile sağlıksız olduğunu hissediyor insan. Tabi anne yapımı köftelerin yerini tutamazlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yiyemedim bunu ,normalde Bim'in kini tüketirim ama buna midem elvermedi.Anne eli değince daha bi lezzetli oluyor tabi:)

      Sil
  6. Anne köftesi de anne yemeği de bambaşkadır her zaman :)

    YanıtlaSil
  7. Ay bende lahmacun almistim bimden Allahimmm evlerden uzakkk tiksindim valla 😀 ama inegöl köftesi candır yaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lamacunu taze taze alsakta içinde çokta et olduğunu düşünmüyorum.Sadece suğan :))

      Sil
  8. Et yemeyen biri olarak "afiyet olsun" demekten başka bir şey gelmez elimden :pp

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek afiyet olmadı ama artık az ,öz yicez bundan sonra:))

      Sil
  9. A-101'den aldığımız şeyler Bim'e göre kalitesiz oluyor çoğu zaman.Tavsiye için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  10. ay baksanaa, a101 kasap köftesi güzel yaaa ızgara pişirceen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan ızgaralık diye yazar üzerine dime :))

      Sil
  11. ah, samimi ve kısa bir yorum yazısı, böyle yazılar beni mutlu ediyor. özellikle köfte zaten çabuk bakteri üreten kıymadan yapılma bir şeyken, anne köftesi ya da kendi köftesi olmayınca insanın, bazen mide bulandırıyor.. hoş değil, keşke hakiki yapsalar da güzel güzel yesek. bilgilendirme için teşekkürler..! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle yorumlarda beni çok mutlu ediyor:) Rica ederim;)

      Sil

Türkiye'nin Blog Yazarları Ajandası
Bumerang - Yazarkafe