Acı Reçete -Side Effects


7,1/10 · IMDb

2013 - ABD

Tür:Dram ,(Psikolojik )Gerilim , Suç

Süre:106 Dak.


Oyuncular:
Jude Law , Channing Tatum , Catherine Zeta-Jones , Rooney Mara , Vinessa Shaw


Kocası hapse girmiş bir kadın.Artık eski şaşalı yaşantısından uzak ufak bir dairede yaşamaktadır.Yeni durumlarına pek de alışamamıştır.Serbest kalan kocası tekrar yeni iş kurup eski hayatları için tekrar çabalamaktadır.Karısı ise günden güne ağır bir depresyon geçirmektedir.
Psikiyatrsit'in verdiği ilaçlarla tekrar normal olmaya çalıştıkça ,yan etkiler ortaya çıkmaktadır.

Yaşanan  cinayet vakasından sonra Psikiyatrisi işin peşini bırakmaz ,olayların aslında hiç de göründüğü gibi olmadığı çıkar.

Yavaş bir film görünse de gizem konusunda şaşırtan bir film oldu.Bundan daha iyi olanlar varmış yorumlarda okuduklarıma göre ,bence bu da güzeldi.Beni şaşırttı en azından.
Kullandığımız her ilacın yan etkisi mevcut,çoğunlukla farkında olmadan aslında doktorların(şirketlerin) kobayı oluyoruz. 

Filmin ismi "Yan Etkiler" olarak da kalabilirmiş yani 😏

(spo olabilir:)Bir de gerçek sevgi gibi görünen aslında sevdiği sadece money olan kadınlar var.

Cinsel içerikli sahne mevcut olsa da ,senaryonun önüne geçmiyor.Hikayenin gidişatı ile ilgili bir durum aslında.
Bilginiz olsun.



14 yorum:

  1. Evet ya kimyasını bozuyor ilaçlar insanın aslında.. Filmin İmdb'si yüksekmiş. İzlenmeye değer gibi. Teşekkürler paylaşım için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyileştireyim derken başka yeri bozuyor.Bağımlı yapıyor insanı,başı çok sık ağrıyan biri olarak maalesef çok tüketiyorum.Bünye bile alışıyor bir süre sonra fayda bile etmiyor.☹️
      Rica ederim;)

      Sil
  2. Listeme ekliyorum en kısa zamanda izleyeceğim, konusu ilgimi çekti~ Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. İlaç kullanmayı hiç sevmiyorum. Konusu oldukça ilginç gibi. En kısa zamanda izleyeceğim. Kalemine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  4. Yaz ayinda izlenilesi imbd si yuksek filmler ararken yazinizi okudum.Listeye bende ekledim o zaman😊😊Sevgiler🙋

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir film, konusu çok hoşuma gitmişti izlediğimde..

    YanıtlaSil
  6. bunu hatırlamadım bi bakayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada gözden kaçanlar,izleyip hatırlamadıklarımız oluyor:)

      Sil

Türkiye'nin Blog Yazarları Ajandası
Bumerang - Yazarkafe