L'Oréal Paris Makyaj Temizleme Suyu

mavera


L'Oréal  Skin Expert/Paris

MICELLAR KUSURSUZ MAKYAJ TEMİZLEME SUYU

Normalden Karmaya Hassas Ciltler İçin


Daha önce Garnier pembe kapaklı olanı kullanmıştım.Memnun da kaldım ama daha sonra almadım.Fondötenim bile yoktur aslında 😅 ama arada sürdüğüm (bb-cc) gibi kapatıcılar var.Üşengeç olduğumuz zamanlar için güzel bir yöntem oluyor.Gözleri yakmadığı için de kullanışlı.

İndirim zamanına denk geldiğim bir vakit alayım dedim hazır ihtiyacım var.(tembelprenses övünce bende  indirimi görünce attım sepete.)
Gördüğünüz gibi yarılamışım.Garnier ile arasında  fark göremedim.Gayet işlevini yapan bir ürün.İndirim zamanı denemek isteyenlere tavsiye olunur.😉 Çok kısa bir yazı oldu ama anlatacak pek bir şey yok😅,ben memnun kaldım.Siz de memnun kalırsınız umarım.😊

Parapen,Alkol,Parfüm İÇERMEZ.


*Reklam amaçlı bir paylaşım olmayıp kendi kişisel görüşümdür.

10 yorum:

  1. Garnier'in o pembe kapaklısını beğenmemiştim ama bunu deneyebilirim sanırım ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de dene,bundan memnun kalırsın belki:)

      Sil
  2. Makyaj temizleme ürünlerinde en önemlisi göz makyajımı kolay çıkarması bu ürün kolay temizliyor mu ? bloğunuzu keşif etkinliğinden buldum takipteyim bana da beklerim sevgiler https://efsaninguncesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz makyajı özel günlerde hafif bir şekilde yaptığım için ağır bi makyajda ne kadar etkili bilemem,evet çıkarıyor ama matlaştırma özelliği olduğu için göz çevresinde gerginlik olabiliyor.Ben daha çok cilt üzerinde denediğim için o açıdan memnunum:)

      Gelirim tabi,sevgiler :)

      Sil
  3. bu ürünün farklı kapaklısını kullanıyoruz ama ismini hatırlamadım :D güzel olmuş bence bu seri :) biz beğendik...

    YanıtlaSil
  4. Hocam blogunuza bakım inceledim hatta izlerim. Sizide bloguma ziyaret bekliyorum. Gelince de izlemeyi unutmayınız.

    YanıtlaSil
  5. Blogunuz muazzam olmuş tebrikler takipteyim.

    YanıtlaSil

Türkiye'nin Blog Yazarları Ajandası
Bumerang - Yazarkafe