The Vow | Aşk Yemini

Jdramovie

2012 -ABD 

Dram,Romantik

IMDb: 6,8 / 10

Rachel McAdams , Channing Tatum


*Film gerçek bir hayat hikayesinden uyarlanmıştır. *


Yeni evli çift evlerine dönerken trafik kazası geçirirler.Kadın kaza sonucu hafızasını kaybeder.Anılarının son beş yılını hatırlamamaktadır.Aşık olduğu adamı,kocasını ....

Büyük bir şok yaşayan adam çok sevdiği karısını tekrar kendine aşık etmeye çalışacaktır.


Bu aralar Channing Tatum'a sarmış olabilirim.😛 Bu filmi daha önce izlediğimi düşünüyordum aslında ama izleyince tanıdık gelmedi.Unutmuş olsam da illa tanıdık sahne hissi oluşurdu.Bu sefer olmadı.Sanırım  Sevgili Jonh ile karıştırdım.(Onu da izlediğimi sanarken izlememiş çıkıyormuş birde 😅)
İzlemesi romantik,bazen hüzünlü keyifli bir filmdi.💘 
Sonunda nasıl yaa böyle mi bitti derken,meğer gerçek hikayeye göre bitmiş.Neyse izleyen varsa hatırlamıştır.Yeni izleyenlere de sürpriz olsun.😉


8 yorum:

  1. Okurken inşallah sonunu yazmamıştır dedim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazmadığımı düşünüyorum ama kendi yazımdan şüphe ettim şimdi:))

      Sil
  2. Keske sonunu yazsaydin benim izleme imkanim yok da 😀 kesin hairlamamıstır ama o öylr sürüp gitmiştir. Gerçek hayat acımasız olabiliyor cnkü dimi kayip balık 😀

    YanıtlaSil
  3. sinemada izlemiştim çok tatlıydı :)

    YanıtlaSil

Türkiye'nin Blog Yazarları Ajandası
Bumerang - Yazarkafe