27 Temmuz 2017

# M├╝zik

Yaz Abur Cuburu ­čÄž ☀



Asl─▒nda ben blo─čumda Mim yazmay─▒ d├╝┼č├╝nm├╝yordum.Asl─▒nda hala da d├╝┼č├╝nm├╝yorum ­čśů ama bu Mim ├žok e─členceli gelmeye ba┼člad─▒.Di─čer arkada┼člar─▒n payla┼čt─▒klar─▒n─▒ g├Ârd├╝k├že,bende bu seferlik yapmaya karar verdim.Hem M├╝zik adl─▒ ba┼čl─▒─č─▒m─▒n alt─▒na da yeni bir yaz─▒ gelmi┼č olur.­čśü  Tabi ├žok fazla repertuvar─▒m geni┼č de─čil,baz─▒lar─▒ pas ge├žebilirim.­čśü 
Beni Mimleyen Sibelynka 'ya sevgilerle ❤ ­čśś




├ľncelikle hi├ž bir ┼čark─▒ya uzun s├╝reli ba─čl─▒ kalm─▒yorum.Yani elbet sevdiklerim var arada a├ž─▒p dinlediklerim lakin genelde ke┼čfetti─čim ┼čark─▒y─▒ kusana kadar dinlerim taa ki yeni bir ┼čark─▒ ke┼čfedince kadar ,sonra hoop di─čeri rafa kalkar  :)) 

Bu arada ├Âyle pek yeni farkl─▒ ┼čark─▒lar beklemeyin ­čśů


­čÄž- Yaz─▒n ├ž─▒kan, ├žok sevdi─čin sanat├ž─▒/gruptan bir ┼čark─▒

├çok sevdi─čim sanat├ž─▒ grup yok kafama g├Âre tak─▒l─▒r─▒m:)) 

­čÄž- Bu yaz en yeni ke┼čfin



Ve 

en yeni ke┼čfim daha bug├╝n ke┼čfettim say─▒l─▒r tam manas─▒yla;
 

­čÄž- Bu yaz s├╝rekli dinledi─čin bir ┼čark─▒


Shape Of You'da bundan ├Ânce ├žok dinlemi┼č olabilirm:)

Bu aralar Tarkan -Beni ├çok Sev de dinliyorum.Ve yeni ke┼čfim G├╝ven'i de dinlemeye ba┼člad─▒m.

­čÄž- Bu yaz en ├žok duydu─čun ┼čark─▒

Despasito  ,Shape Of You

d├╝─č├╝n sezonuna girdik,bu yaz daha ├žok duyaca─č─▒z bu ┼čark─▒y─▒ bence ­čśä­čśä
 

­čÄž- Bu yaz eski de olsa dinlemekten vazge├žemedi─čin bir ┼čark─▒ 


Asl─▒nda arada kafama estimi eskilere ├žok giderim ama bu ara bu ┼čark─▒y─▒ dinledi─čim i├žin bunu s├Âyl├╝yorum.


­čÄž- Sence bu yaz─▒n en favori hiti

Tarkan Yolla demiyorum ├ž├╝nk├╝ ben pek bigenmedim.Herkesin favorisi Despasito gibi duruyor.Benim hitim yok kula─č─▒ma iyi gelen her ┼čark─▒ benim i├žin Hit  olmu┼čtur.­čśü



­čÄž- Senin bu yaz─▒n─▒ anlatan bir ┼čark─▒

Yok.








14 yorum:

  1. Ben niye hicbirini bilmiyorum tarkaninkiler hari├ž :) hakikaten ├žok geride kalmi┼čimmm ­čśÇ

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Aaa ne kadar ay─▒p ­čśť ­čśü asl─▒nda bende geriden giderim ,pop├╝ler olan ┼čark─▒ eskimi┼č olur mesela ben yeni ke┼čfetmi┼čimdir­čśů Oluyor ├Âyle yani ­čśë

      Sil
  2. Despasitooooo­čÄÂSozlerini bu kadar biliyorumm arada birde porto riicooooo diyo o kadaf bende gerisi yok­čśůBencede yazin hit sarkisi bu oldu bu sene­čľĺ

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. hehe bende de o kadar ­čśů kesinlikle :)

      Sil
  3. ├çok te┼čekk├╝rler cevaplad─▒─č─▒n i├žin :) Keyifli oluyor m├╝zik mimleri...
    Despacio ayn─▒ zamanda t├╝m zamanlar─▒n en ├žok izlenen videosu da olmu┼č ├Âyle okumu┼čtum.
    *Yolla'y─▒ ben de sevmiyorum

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ne demek ­čśś,dayanamad─▒m bu e─členceli Mim'e bende yapt─▒m. :)

      ├ľyleymi┼č bende yeni duydum.K├╝├ž├╝k k─▒z─▒n videosundan sonra daha da artm─▒┼čt─▒r izlenme oran─▒,o videodan sonra ke┼čfeden ├žok insan var.┼×ahsen daha ├Ânce klibi izleyip ge├žmi┼čtim ama bu k─▒z─▒n i┼čtah a├ž─▒c─▒ dans─▒ndan sonra s├╝rekli dinler oldum.­čśů
      *─░nsan pop├╝ler olunca ┼čark─▒ da ismin pop├╝lerli─čini kullan─▒yor san─▒r─▒m.├ľyle abart─▒lcak bir ┼čey g├Ârmedim ya da bana hitap etmedi.

      Sil
  4. G├╝zel ├Âneriler olmu┼č,eline sa─čl─▒k! :)

    Yan─▒tlaSil
  5. oleey dinlicem hepsiniii :)

    Yan─▒tlaSil
  6. Çok güzel cevaplar, hemen bakmalıyım :)

    Yan─▒tlaSil
  7. Arada yeni ┼čark─▒lar g├Ârd├╝m, dinleyece─čim hemen :) Eline sa─čl─▒─▒k ^.^

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Rica ederim,iyi dinlemeler­čśś

      Sil