Torku Alışveriş & Şikayet Var!


Ivır zıvır sevsem de çok çeşit deneyen bir insan değilim.Bim dekilerle idare ederim yani 😅 Geçenlerde markete girdiğimde Torku reyonunda diğer markaların daha önceden çıkardığı benzeri ürünleri denemek istedim.




Çokomio 
Torku Bitter Çikolata Kaplamalı Marshmallowlu Bisküvi

Bitter olduğunu görünce direk tercihimi bundan yana kullandım.Beğendim çok bi fark gelmedi bana Bim'dekinden sadece bitter sevenler için güzel bir alternatif.


Miniki Turtacık 
Çilek jöleli Kakaolu Bisküvi

Başka markanın Portakal jöleli olanı tercih eden ben değişiklik olsun diye bunu seçtim.Ama pek damak zevkime uymadı.Bisküvisi bayağı yumuşaktı.Genellikle Bim'den alırım.Uzun zaman oldu onun bisküvisi bu kadar yumuşak mıydı pek hatırımda kalmamış.
Bim'dekinin jölesi daha dişe yapışıyor gibi hatırlıyorum.Bunda öyle bi durum olmadı.Sadece bisküvi fazla yumuşak geldi sanki bayat gibi...

Delidolu
Kakao Kremalı Mozaik Bisküvi 

Geldik en büyük hayal kırıklığına,meğer çoğu kişi aynı dertten şikayetçi olmuş zaten.Ben Eti'ninki gibi akışkan bir çikolata beklerken,içinde katılaşmış ,sertleşmiş bir çikolata ile karşılaştım. Tabiiki yiyemedim.En son bunu bırakmıştım   yemek için eğer ilk önce bunu yeseydim diğerlerini hapur hupur tüketmezdim.:)

Torku şikayetlerini okurken dikkatimi çeken bir diğer konu,çabuk bozulması,küflenmesi gibi durumlar olmuş.Bildiğim kadarı ile katkı maddesi ne kadar çoksa ürünün ömrü de o kadar uzun olur.Mesela Bim'in yoğurdunun hiç ekşidiğini gördünüz mü?😅😏 Ya da bakınız 👉 14-yildir-bozulmayan-hamburger
Bu ürünlerde katkı maddesi ne durumda bilemiyorum.Her şey sadece reklam da olabilir. Ama gene de insan verdiği paranın daha paket açılmadan ,ya da bir iki gün içinde ziyan olmasını istemiyor.
Ve en önemlisi Sağlımız !!!
Ya da raf ömrünü kısa tutacaklar.Bilmiyorum uzman değilim ama böyle durumlar hiç  hoş olmuyor.! Aslında en sağlıklısı paket gıda tüketmemekte işte yapabilene Bravo 👏







20 yorum:

  1. ben de en çok torku nun ürünlerini seviyorum. bana da çok daha doğal geliyorlar :) ve bozulması elbette harika bir şey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Satın aldığımız zaman bozulmamış olsa daha güzel olacak sanki:)

      Sil
  2. Ben çok abur cubur sevmiyorum ama yine de arada yiyorum. Ben de Delidolu yemek istemezdim sanırım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık bende tercih etmicem,halbuki ismi çok hoşuma gitmişti:))

      Sil
  3. İşlenmiş gıda tüketmemek en güzeli her zaman ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle :) Olabildiğince azaltmak istiyorum bende^^ neyse ki meyve oldu mu ıvır zıvır aramam ama bazen de çok pis ister canım:)

      Sil
  4. Delidoluyu bende sevemedim. En iyisi tüketmemek ama insanın arada canı istiyor :)

    YanıtlaSil
  5. Annem çok doğal beslenir. Hatta hiç abur cubur vs bile yemez. Bizi de uyarır hep pakete girmiş ürünleri yemeyin diye. Ama bazen kaçamaklar oluyor işte :') Torkunun çikolatalarını seviyorum ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel yaa,annem valla relax benim ,tebrik ediyorum anneni 👍ellerinden de öpüyorum.😘

      Sil
  6. Abur cubur yemeden de olmaz ki ama :D

    YanıtlaSil
  7. O çilekliyi bende begenmedim..torku bosküvi konusunu becermeedi bence ya 😀. Cok yeme ama balıkcım biliorsun geri dönüsü muhtesem olabiliyo 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ilk Torku Tam Buğdaylı Bisküvisini yemiştim bi ara ona müptela olmuştum.Bir de ilk başlarda ki gibi değil de daha sonra çok kavrulmuş denk gelince sanırım canım artık çekmiyor:)
      Bende o yüzden yemediklerimi denemek istedim:)

      😁😁

      Sil
  8. Eşim Ülker'de çalışıyor. ama Ben Torku'nun ürünlerini çok beğenirim. Ama senin yaşadığın sorunları hiç yaşamadım. Ambalaj üzerindeki tarihlere dikkat etmeyi unutmayın. Sonra ambalaj hava almış olabilir. Dediğin gibi ne kadar az katkı maddesi o kadar kısa ömür. üretim tarihi önemli...

    Bu arada takipteyim. beklerim

    birsenle.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende severim ilk defa da böyle bir şey ile karşılaştım bende,bir daha kine alırken dikkat edicem,pakete ,tarihe...

      Ben takipteyim zaten sizi;)

      Sil
  9. Ben sevemedim ama siz sevmişsiniz sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Torku markasını mı? Bisküvileri mi? :)

      Sil
  10. Torkunun ürünlerine bayılıyorum kısa bir süre sonra sevilenler yazımda ben de çooook bahsedeceğim bu torkudan :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende genellikle tercih etmeye çalışsam da ürün beklediğim gibi çıkmayınca henüz bayılma aşamasında değilim o yüzden:)

      Sil

Türkiye'nin Blog Yazarları Ajandası
Bumerang - Yazarkafe