Benimle Dans Et | Step Up 1

mavera


2006 -ABD 

Dram-Müzikal-Suç-Romantik

Imdb : 6,5 .10

Channing Tatum-Jenna Dewan

Bu aralar mâzilerde dolanıyorum.Bu filmi ilk arkadaş vasıtası ile (kankiler oturup )izlemiştik.Yanlış hatırlamıyorsam 2007/08 senesi olabilir.Kiralık film olayları falan fişman ...😁

O zaman çok sevmiştim bu filmi.Belki izleme ortamımızdan kaynaklı , eğlenceli bir atmosfer oldu mu olayları unutmak pek kolay olmuyor.Bu film de o güzel anlardan birinde hafızam da yer etmiş.Bu ara Channing Tatum'a  sarınca neden tekrar açıp izlemiyimm  dedim.😏 
İlk gün ki gibi gene sevdim.😍 Bu serinin devam filmlerini daha çok seven var gördüğüm kadarı ile,2. filmin falan daha iyi olduğunu söylüyorlar.Bi ara ona da bakmıştım (yarım,yamalak)ama  nedense bunun kadar etkilemedi.Ya da gözlerim Tatum'u  aramış olabilir yalan yok 😁😁Danslar konusunda seri ilerledikçe level atlamış olabilirler ama içimde ki hikaye ,dram tarafı daha ağır bastığı için sanırım ilk filmi daha çok sevdim.Ama diğer filmleri oturup adam gibi izlemediğim için çok da hikayelerini bilmiyorum.En iyisi bu diyemem benim şahsi görüşüm sadece. Gençlik filmi olarak geçse de arka planda fazla uzatmadan ince ince işlenen konusu benim açımdan çekici kılıyor bu filmi.

  
3 kafadarın gece yarısı yaptıkları haşarılık sonucu,içlerinden Tyler yakalandığı için kamu hizmeti cezası alır.Görevi sanat okulunda hademelik yapmaktır.
Dans etmeyi seven Tyler arka sokaklarda bu yeteneğini konuşturmaktadır.Bu okulda ise öğrenciler hayalleri için adım adım ilerlemektedir.Nora adlı kız da bunlardan biridir.
Yoları kesişen bu ikiliyi neler beklemektedir.İzleyin görün efenim 😁😁

Herkes için bir umut vardır yeter ki isteyin!


*Bu arada biraz magazin yapalım.😁 Baş rolü paylaşan bu ikili 2009 yılından beri evli ve bir kızları vardır.👪

10 yorum:

  1. Ooooo Step up Efsanelerdendir😍🖒Filmi izleyince her seferinde bir banami geliyo kalkip hunharca dans etme istegi bilemiyorum😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeahh 💃 💃 hehe yalnız değilsin 😂

      Sil
  2. Step Up serisini sondan başa doğru izlemiştim. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da iyiymiş:)) Ben de ilk bunla tanışınca ,ilk göz ağrısı gibi oldu.Yerini dolduramıyorum:)

      Sil
  3. Yine notumu aldım :)

    YanıtlaSil
  4. Aboww kapmış çocugu yanii 😀 çocukta kizi kapmis tabiki de. 😀 Allah ayırmasin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu devirde zor evli kalmak.Nazar etmeyelim şimdi bunları da :))

      Sil
  5. ay hepsini izledim çok severiiiiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende hepsini izleyeyim bari,bi ben kalmışım izlemeyen:))

      Sil

Türkiye'nin Blog Yazarları Ajandası
Bumerang - Yazarkafe