Dangal -Bir Babanın Hayali


Imdp:8,7/10

Dram,spor ,biyografi ,aksiyon


2016 / HİNDİSTAN 


Aamir Khan
Sakshi Tanwar
Fatima Sana Shaikh
Sanya Malhotra


Ders niteliğinde bir Aamir Khan filmi daha ...

Eski bir güreşçi olan Mahavir Singh 'in hayali ülkesine dünya birinciliği, altın madalya kazandırmaktır.Yıllar önce hayat şartları sebebiyle bu hayalinden vazgeçmek zorunda kalır.
Şimdi henüz doğmamış oğlu hayalini gerçekleştirecektir.Tabi oğlan olursa..
Her doğumda  bir ümitle erkek evlat haberini beklese de her seferinde kız çocuğu dünyaya gelir.

Oğlan çocuğu olmasa da Babita ve Geeta  babaları Mahavir Singh'in  hayalini gerçekleştirecek olan kızlarıdır.

Boğulmakta olan bir insan için tek bir dal parçası bile umut olmaya yeter derler.
Amcam dal parçası değil iki cankurtaran bulmuştu.

Ama altın madalyanın her türlü altın madalya olduğunu hiç farketmedim.

İster erkek kazansın ister kız. 

Sağlam güreşiyorsun.Az önce bir ülke şampiyonunu yendin.
-Cesaretin kırılmasın kardeşim.Sen de az önce bir ülke şampiyonuna yenildin.

Aamir Khan oyunculuğu hakkında zaten çok fazla söze gerek yok ama bu rolü birçok kişi gibi beni de çok etkiledi.Fazlasıyla hissettim.Çok da yabancı gelmedi.Sert bir baba ,küçükken kızlara yaptıklarını kızlar gibi bizde izlerken isyan edicek duruma geliyoruz.İnsan kendi hayali için çocuklarını bu kadar zorlar mı diyoruz ama sonra bize bir güzel kapaklar geliyor filmden ...

Film gerçek bir hikayeden uyarlamadır.Zaten filmin sonunda gerçek kişileri göreceksiniz.Daha bir çok alıntı yapabilirim ama gizemi de kaçmasın en iyisi izlemek.Çok laf kalabalığı yapıp spoiler da vermek istemiyorum.

Ve ilk defa güreş izledim.Yani daha önce bu kadar uzun izlediğimi hatırlamıyorum.Hemi de hiç sıkılmadım.  :) 

Filmi ailecek izlenebilir.Ama uyarayım ben rahatsız oldum sizi bilmem filmin başlarında erkek güreşçiler peştamal falan giymiyor haberiniz olsun.🙈




8 yorum:

  1. Bu adamın filmlerinden hep bir ders çıkartmışımdır ya da yeni şeyler öğrenmişimdir. Bu filmini de izlemek istiyorum en kısa zamanda,teşekkürler paylaşım için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O yüden adamın her yaptığı en çok izlenen oluyor,boş işlerle uğraşmıyor.Kendi bildiği yoldan sorunları ele alması çok güzel birşey... Fazla ertelemeden izle derim;)

      Sil
  2. Bende çok sevmiştim bu filmi 🙂 Amir Khan'ın kızıyla güreştiği sahnede, kızına çok sinirlenmiştim ama aldı dersini tabiii 😄 Sevgiler 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızın başı döndü yeni yerde,geldiğin yeri unutmucaksın demişler.:)
      Sevgiler 😘

      Sil
  3. Çok iyi bir adam ya, bu filmi kesin izlerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesin izleyin bence de :),övgüleri hak eden bir adam gerçekten.

      Sil
  4. bu filmi kaç gündür izleyeceğim, izleyeceğim bir türlü kısmet olmadı. Aamir Khan fimleri harika oluyor gerçekten. en kısa zamanda izleyeceğim sonra gelip tekrar yorum yapacağım :)

    YanıtlaSil

Türkiye'nin Blog Yazarları Ajandası
Bumerang - Yazarkafe