Kütüphane Günlüğüm -7



John Steinbeck -İNCİ
⭐⭐⭐⭐⭐

İnci avcılığı ile geçimini sağlayan Kino , dünyanın en güzel incisini bulduğunda hayatının olumlu yönde değişeceğini inanmaktadır.

Az sayfa ile çok şey anlatan kitaplardan biri daha...




Alexandra Bracken -YOLCU
⭐⭐⭐⭐

Etta, bir sabah kendini 1776 yılında, Atlantik'in ortasında buluverir. 
Neler olduğunu anlamaya çalışırken o güne dek bildiği ve yaşadığı hayatın yalan olduğunu öğrenir....

Zaman yolculuğu sevenlere gelsin. 3 yıldız da olabilir di aslında belki biraz bonkör olmuş olabilirim..😅

Seri kitapmış meğer bilsem başlar mıydım🙄 ikincisi  gelse kütüphaneye bari de çok zaman geçmeden okusam:)



Bir süredir ortalarda yoktum.Bir süre daha olamıcam ara ara uğramaya çalıştım bloglara ama istediğim verimi veremedim.Kendi bloğumu da ihmal ettim.Daha fazla ara olmadan en azından bu postu yazmak istedim Beni fazla yormuyacağı için, telden ben hiç verimli olamıyor muşum onu anladım.Ee malum su gibi giden birde net var tabi😩 Birde zor oluyor yazmak cidden telden😔

Şimdilik ufak bir selam olsun bu yazı, kendimi hatırlatayım dedim.En kısa zamanda inş. tekrar sahalara dönebilirim🌼


12 yorum:

  1. İnci'yi kitap fuarından aldım geçenlerde ben de. 5 yıldız vermiş olduğunu görmek sevindirdi. Bir an önce okumak istiyorum ben de :)))
    Ara ara gel böyle. Biz seni unutmayız gerçi ama olsun :)) En kısa sürede seni sahalarda tekrar görmek isteriz :))) Kendine iyi bak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım senin de hoşuna gider:) Tamam inş.gelmeye çalışıcam, ben de çok istiyorum dönmek. Çok mutlu oldum mesaj için , çok teşekkürler🌼😊

      Sil
  2. İlginç bir konusu varmış merak ettim doğrusu :)

    YanıtlaSil
  3. İnci, çok güzel ve anlamlı bir kitaptı.

    YanıtlaSil
  4. Steinbeck'in Gazap Üzümleri beni çok etkilemişti.

    YanıtlaSil
  5. İnci kısa ama tema olarak çok anlamlı bir kitap. Özellikle, çıkar amaçlı bir toplumu iyi tahlil etmiş

    YanıtlaSil

Türkiye'nin Blog Yazarları Ajandası
Bumerang - Yazarkafe