Hangi Kore Dizisi Uyarlanıyor? "YENİ"


Japonya,G.Kore ,Tayvan ve Çin gibi bizde uyarlama furyasına son gaz devam ediyoruz.Diziler final yaptığı an uyarlaması bizim TV de o kadar güncel takipteyiz.😏Uyarlama işini başta çok saçma bulsam da  ortaya güzel iş çıktığı zaman hoşuma da gider.Tabi gene asılları gibi olmasa da yavaş yavaş işi çözmeye başlıyorlar galiba bizimkiler de😅

Gökhan Alkan yine bir Kore dizisi uyarlaması ile ekranlara geri dönüyor.

Show Tv de yayınlanacak olan  dizinin başrollerini Gökhan Alkan ve Öykü Karayel(Kuzey Güney) paylaşıyor.


"Doctors" adlı 2016 yapımı başrollerini Park Shin Hye ve Kim Rae Won paylaştığı dizi
 "Kalp Atışı" adı altında Show Tv ekranlarında olacakmış.20 bölümlük dizi yüksek reytinglerle final yapmıştır.

Ben diziyi izlememiştim.İşin aslı çokta ilgimi çekmemişti.Başrol de ki adamı tanımayınca çok da ilgili olmamıştım.Dün akşam 1. bölümü izledim sırf bu haberi duyduktan sonra sonuçta bizimkiler ortaya nasıl bir iş çıkaracak merak ettiğim için orijinalinede bir göz atayım dedim.😏1. bölüm hoşuma gitti devam edecem sanırım izlemeye.Aslında kıyaslama yapıyor insan böyle izleyince direk sıfır kafayla başlamak da daha iyi olabilir.Ön yargısız izlemek.Sonuçta bizim başrolü daha çok hoşuma gidecek orası ayrı 😂 Ama kız konusunda çok emin değilim Park Shin hye çok havalı idi dizide,hemi de tatlı  😏 Bakalım Kalp Atışı dizisi ekranda kendine yer bulabilecek mi?
Umarım güzel bir iş çıkar ortaya ,bizde izleriz.✌



Daha Fazla Bigi İçin..

26 yorum:

  1. doctors dizisi beğenilmemişti diye biliyorum ki benim de es geçtiğim bir diziydi, uyarlanmasına şaşırdım =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok duymadım methini aslında ,o yüzden belki de izlemeye yeltenmedim zamanında.:)) Ama kendi ülkesinde reytinglerini yüksek sanırım,başrol uşak çok tanınan biri olmayınca bizimkiler çok ilgilenmediler sanırım😅

      Sil
  2. Merhaba ilk kez geldim size :) bende beklerim :) güzel de bir paylaşım olmuş emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,hoşgeldin.Gelirim tabi;)
      Rica ederim^^

      Sil
  3. Aaaa!Vay be Doctors'un uyarlamasını da görecekmiş bu gözler.
    Ben izledim ve çok beğendim.Dediğin gibi karşılaştırma yapacağım ister istemez😄
    Gökhan iyi iş çıkarır gibi ama kızı pek sevmedim,neyse göreceğiz bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha neler görecek bakalım bu gözler,bizimkiler bayağı sıkı takipçi çıktılar:))

      Orijinalinden daha iyi oluyormuş falan:) İlk tanıtım fragmanı da çıkmış bu arada ^^

      Sil
  4. Kayıp mave bulunduuu :) meraba canm.Ben seviyor sevmiyor dizisinde gökhani cok basarili buldum.Ama bakalim burda nasil bir sonuc cikacak.Yalniz kiz pek bana hitap etmedi 😁😁 heycanla bekliyorum dıp tıs dıp tısss 💙💙💙😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merabaaa hoşgeldiiin :) Aslında çok ta kayıp sayılmam "birtutamyaprak "ta ben oluyorum duyurulur buradan 📣 📣 😁
      Kız kimseye hitap edemedi sanırım 😅

      Sil
    2. Ayy simdi oldu bakkkk böle desene 😘😘 severim seni 💕 ben bide benim orda belirteyim de gör sen.İfşa edicem seni hahaaa 😘😘🌼🌼

      Sil
    3. 😘 😘 ❤ 💕

      Ayy söylemekle iyi mi ,kötü mü yaptım bilemedim şu an 😅

      Sil
  5. Merhaba, Annesinin Prensesinin meşhur Mavera' sını bir de ben ziyaret edeyim dedim :D Bir de Gökhan Alkan görmüşken ilgimi çekti, dizi izlemiyorum aslında ama yine de bakacağım :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ,hoşgeldiin:) Meşhur mu oldum ben şimdi 🙈 😂 😂
      Bende türk dizisi çok takip etmem(arada bakarım) ama kore ile bağlantılı olunca paylaşayım dedim.
      Sevgiler:)

      Sil
  6. izlememiştim orcinalini. hımmm nası yetişcez bu dizilere yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yetişemiyoruz kii,başlasam sonu gelmiyor kalıyor yarım :))
      Bu arada hoşgeldiiin :)

      Sil
    2. sen deeee. az önce ben de blogumdaki yorumunda sana hoşgeldin demiştimdi :)

      Sil
    3. Hoşbulduumm 😄

      Sil
  7. bakalım nasıl olacak ikisi de iyi oyuncu

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, Deep sayesinde geldim bloguna. Ben de beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiiin ;) Aslında ben seni takipteyim desem "birtutamyaprak"olarak :)) Çok yabancı sayılmam yani:)

      Sil
  9. Gökhan alkan yine mi kore uyarlamasında oynuycak , resmen adamın üstüne yapıştı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine ve yeniden :)) Zaten ilk onu görünce bi araştırayım dedim kesin kore dizisi çıkar dedim öyle de oldu :))

      Sil
  10. kore uyarlaması olması ilgimi çekti :) ama bu ara kendimi televizyondan uzak tutmaya çalışıyorum fragmanı da çok güzeldi bence bakalım :D blog keşif etkinliğinden geliyorum bloğumuza bekleriz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniiz:) Bende çok sıkı tv dizisi izleyicisi değilim ama buna meraktan Tv den izlemesem de netten bakıcam:) Gelirim tabi;)

      Sil
  11. Bende uyarlandığını duyduktan sonra izlemeye karar verdim. İnşallah bizimkiler saçmalamazlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başta senaryoya sadık kalırlar da sonra bölümler çoğaldıkça ne olur bilemem:)

      Sil

Türkiye'nin Blog Yazarları Ajandası
Bumerang - Yazarkafe