SPLAT Blackwood Diş Macunu

SPLAT Special BLACKWOOD Siyah Diş Macunu




İftardan sonra fırçaladık mı dişleri? 😁

Beyazlık için çok methedilen bu ürünü bir süredir deniyorum.Çok bereketli imiş bu arada kullanırken onu anladım.Beyazlatma etkisini ben hayal ettiğim gibi göremedim.Ama genel olarak kendine has kokusu yapısı hoşuma gitti.Uzun süreli ferah nefes dese de naneli falan değil ferahlık vermiyor ama benim hoşuma giden bir aroması var.Keskin değil ,fırçalarken bi hissediyorunuz.

Dış etkenlerden kaynaklanan bir sarılık mevcut değil,kullanmıyorum,içmiyorum çünkü ✌❤
Kahve de mi içmiyorsun derseniz?
 Türk kahvesi binde bir,kış akşamları da (hazır paket)Latte içerim ,bu kış o da minimum seviyedeydi.Baştan çok sevsem de zamanla çok tatlı gelmeye başladı.İçmiyorum diyebilecek kadar az tüketiyorum yani ☺ Çay da çok sevmem bu arada 😁😁
Sadece köpek dişleri dediğimiz dişler çoğu kişide olduğu gibi diğer dişlere nazaran daha sarı ,o dişlere henüz çok fazla bir etkisini göremedim. Kemik rengim çok da beyaz değil maalesef,ten rengim azıcık kavruk olaydı o zaman beyaz gene parlardı dişler.😁Ten rengin de çok etkili olduğunu düşünüyorum.Bazen sarılık geçiriyormuş gibi sarı olan bir tenim olunca haliyle dişler de pek beyaz durmuyor.

👄👄
Belki de diş rengim normal beyazlıkta ama ben milletin photoshoplu resimlerini görüp kendi dişlerime haksızlık ediyor da olabilirim.😁😅 Macun bitince daha iyi anlarım henüz yarısı bile bitmedi:)) Elektrikli diş fırçalarından almayı düşünüyorum belki öyle daha etkili olur. Bu arada normalde ağzımda çok yara aft deniyor sanırım onlarda çok çıkar.Bu macunu kullandığımdan beri öyle pek rahatsız edici  yara ile karşılaşmadım.Sanki çıkacak gibi olsa da çabuk geçiyor gibi bilmiyorum belki macundan kaynaklı bir durum değildir.Bana öyle gelmişte olabilir.Bu ara B12 ve kan hapı da kullanıyorum çünkü...



Gratiste güzel bir indirim zamanında almıştım.Şunu da fark ettim ki ,bindirim yapıp güya indirim yapıyorlar.Daha önce indirimli aldığım ürünü şuan indirimli halinden daha ucuz olduğunu görünce şarteller atıyor.😒

Kullanmaya devam edeceğim.Tekrar da alabilirim hoşuma giden bir macun oldu.Zamanla etkisini daha iyi anlarım diye düşünüyorum.İçinde olmayan maddeler diğer diş macunlarında bulunuyor mu bilmiyorum.Çok bilgim yok içerik hakkında ama böyle okuyunca sanki diğerlerine göre daha temiz içerikli gibi duruyor.😊 Kahve ve sigaradan dolayı sararma , dişlerinde belirgin lekeler olanlar bir şans verebilir bence 👄👄 


İçeriğinde ki Ardıç ağacı özü ve aktif bileşenler diş minesini güçlendirmeye ve diş eti problemlerini önlemeye yardımcı olur.
Ekstra etkili beyazlatıcı diş macunu, 14 Yaş ve üzeri kullanım için özel olarak formüle edilmiştir.
SLS,TRİKLOSAN,KLORHEKSİDİN,SENTETİK TATLANDIRICI,FLORÜR İÇERMEZ.

8 yorum:

  1. Ya ben bir macunla o beyazlayacagina inanmiyom niyeyse 😂 ışıl tedavisi görenlerin beyazliyo ama atkadasimin ki cok güzel olmustu canm :)💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok inanmıyorum ama işte elde ki imkanlarla şimdilik bunlarla idare ediyoruz 😅

      Sil
  2. eğer içinde florüd yok ise alabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben alırken hiç dikkat etmemiştim ama yukarıda da belirtiğim gibi zararlı olan içeriklerin olmadığını yazmışlar.

      Sil
  3. Paraben varmış diye duymuştum ben. Denemek istediğim ürünler arasındaydı sen böyle diyince kararsız kaldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet var şimdi baktım :/ 1 adet methylparaben yazıyor.Yukarıda saydıklarım zararlı maddeler yokken ne güzel paraben de olmasaymış güzel olurmuş:)

      Sil
  4. Ayy paraben bozdu işi şimdi ;)

    YanıtlaSil

Türkiye'nin Blog Yazarları Ajandası
Bumerang - Yazarkafe