Kame to YamaPi ile Müzik 🎵🎵


Single / 2017 🎵🎵

Kamenashi Kazuya ve Yamashita Tomohisa

Daha önce bahsetmiştim hani :) tıktık



Çıkış parçası olsa da diğer şarkıları bundan daha çok sevdim😏
01_Senaka_Goshi_no_Chance.mp3listentotıktık



Adı üstünde tam yaz şarkısı😎



Kamecim iyi hoş başladın sonra o garip tuhaf tuhaf sesler bi huylandım dinlerken😁
Şarkıyı hayranları çok beğenmiş bu arada^^

02_Follow Me listentotıktık (Kamenashi Solo) 
Lyrics: Kamenashi Kazuya





Kame'nin solosunu dinlerken tam onluk diyordum aynı şey senin içinde geçerli,dinledikçe hoşuma gidiyor.❤

03_BIRD listentotıktık (Yamapi Solo) 
Lyrics: Yamashita Tomohisa





Bu şarkıyı dinlerken neden bu kadar tanıdık sözler falan diyordum meğer Seishun Amigo'ya cevap şarkısı ,ona ithafen diyebiliriz.Hem eski şarkıdan sözler hem yeni bir şeyler ile karma yapmışlar güzel hoş olmuş. ❤





Super boyslar  😎😎😁





🎵🎶

5 yorum:

  1. Çok tatlı görünüyorlar :D Şarkıları dinleyeceğim şimdi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimii 😍 benden başka dinleyen çıkmaz diyordum yazarken sen çıktın,keyifli dinlemeler olmuştur umarım :)

      Sil
  2. aldım dinleme listeme kore dinilerken capon da dinlerim tımams. seviyom bilmediğim şeyleri dinlemeyi :)

    YanıtlaSil
  3. senekadan başladım iyi gidiyo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oh oh iyi iyi 👍😎 keyifli dinlemeler olsun o zaman;)

      Sil

Türkiye'nin Blog Yazarları Ajandası
Bumerang - Yazarkafe