Saç Dökülmesine Son!


Saç dökülmesini en aza indiren şampuan! 


FARMASİ 

Dr. C.Tuna

Ayni Sefa Yağı Şampuanı(225.ml)

Parapen Free
Dye Free
Natural Active


En son Hindistan Cevizli Gratis'den almış olduğum ,doğal içerikli olduğunu söyleyen şampuandan uzun süreli kullanımdan sonra istediğimi bulamadım.Bu şampuanı da indirime denk geldiği zaman denemek maksatlı almıştım.Genellikle Dr. C.Tuna tarafı (daha)doğal içerikli ürünler olduğunu düşündüğüm için o tarafı tercih ediyorum.
Neyse aldım ve uzun süredir kullanıyorum ,artık bitmek üzere diyim.Boyutu küçük ama gene bereketli,ya da sizin yıkama sürenize göre değişir.

2. ve 3. yıkamalarda gözle görülür şekilde yıkarken ,tararken   azalma olduğunu hissetmeye başladım.Çabuk yağlanan saçlar daha çok dökülür mesela,(herkes de aynı mı bilmiyorum) yağlanmayı geciktirme gibi bi olayı yok ama dökülmeyi azaltmayı kesinlikle gerçekleştiriyor.Şampuanın böyle bir vaadi olmadığı halde.

Ben çok memnun kaldım.Tekrardan almayı düşünüyorum.Ama tabi ki ara verdikten sonra,sürekli aynı şampuanı kullanmak etkisini azaltabiliyor.
Herkes de aynı etkiyi gösterir mi bilmiyorum ama kullandığım diğer şampuanlara nazaran(otacı,tresan,Bio Z(zavoli) dökülme olarak bunun etkisini çok fazlasıyla hissettim.

Ben memnun kaldım ve size de fikir olsun diye yazdım.Eğer birgün  kullanırsanız sizde memnun kalırsınız umarım. 😘



*Reklam değildir.Kullanmış olduğum ürün deneyimimdir.
Fotoğraf kalitesi için de üzgünüm :( 

14 yorum:

  1. bende alıyım umarım bende de işe yarar :(

    YanıtlaSil
  2. hımm ihtiyacı olanlara sölerim :)

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir inceleme yazısı olmuş , iyi günler dilerim

    YanıtlaSil
  4. Bu aralar benim de ihtiyacım var. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. Saç dökülmesi özellikle kadınlarda başa bela sanki... Misal yaza girerken ve yazdan çıkarken (ki mayısta başlar benimde) bir dökülme yaşıyorum ki, öbek bek. Hepsinde yüreğim ağzıma geliyor. O yüzden dökülme sorunu>her sorundan =)

    YanıtlaSil
  6. güzel inceleme blogunuzu takibe aldım
    blog adresim:
    https://sevgidoji.blogspot.com.tr

    banada beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,bende takibe aldım sizi:)

      Sil
  7. Su yaziyi ben Turkiye'deyken yazaydin da bende gidip alaydim ya guzel maverammmm!Nerden bulcam oglum ben simdi Almanya'da Farmasi urununu?😒
    Canin Savolsun be canisi...😂💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir dahakine gelince inş. o zaman:)
      Hem sen ocak23 de tatile(post) girmişsin ben Ocak8 de yazmışım ,kenara not edeydin ya guzu😁
      😘😘

      Sil

Türkiye'nin Blog Yazarları Ajandası
Bumerang - Yazarkafe