Missing Nine -11 Bölümün Ardından


Yayınlanan 11 bölümü izledikten sonra burada bir kaç kelam edeyim dedim.



Legend Entertainment’dan 9 kişinin bindiği özel bir uçak gizemli bir şekilde arızalanır ve bir adaya düşer. Uçaktaki 9 kişide hayattadır ancak adada mahsur kalmıştır. Aradan 4 ay geçer, uçak kazasından sağ olarak kurtulan tek kişi ve tek tanık Ra Bong-Hee (Baek Jin-Hee)’dir.



İlk başlarda ahan dedik Lost'un Kore versiyonu geliyor.Tabi sonra pek de alakası olmadığını anladık.Ben bir kaç bölüm izleyip bırakmıştım biraz fazla yavaş gelmişti.Birde bi yerde katil olayını öğrenince merak ettim ve tekrar başladım.Sonra bi baktım yayınlanan tüm bölümleri bitirmişim.
Macera -Gizem ve çoğunluk KOMEDİ unsurları içeren dizimiz bizi fazla germiyor aslında,özellikle ada da mahsur kaldıkları kısımda, özellikle Seo Joon-O komedi unsuru taşıyan bir karakter.Fazlasıyla saçma ,mantıksız sahneler olsa da kamera arkasında kişilerin işi absürtlüğe vurduğunu düşünüyorum bi nevi bir şeyleri ti ye almışlar.Açıkçası bana öyle geldi o yüzden zaten daha bi eğlenerek izledim.Arada gözüme morumsu saçma sapan ışıklar çarpsada takılmamaya çalıştım(İzleyenlere cidden soruyorum ,doğadan olan bi durum yoksa o morumsu ışıklar neydi,bazen ağaçlarda görünen bazen kişinin yüzüne yansıyan)
Sonra ortaya çıkan cinayetler ,aralarında dolaşan katil??? 💀 O kişide işinin hakkını vermiş ,çünkü izlerken onu bir kaşık suda boğmak istiyoruz.Komedisi insanı fazlasıyla güldürürken olayın cinayet boyutu bi o kadar etkiliyor.O anda farklı hislere giriyor insan,bence bu bir artı dizi için...Zaten başrol erkek karakterin oyunculuğuna hayranım ,resmen bazen şımarık star bozuntusu olurken ,bazen sağduyulu karizma bir lider çıkıyor meydana😎 Bu 9 kişi rolünün hakkını vermiş arkadaş 👏👏👏 Kimilerine erken veda ettik ya da kim bilir belki  sonunda sürprizler olabilir mi? (bence olsun be ,olayın artık mantık kısmını düşünmüyoruz zaten😁)




Birde bizim bi savcımız var ,öyle çok yakşuklu değil işin açıkçası ama sanırım karakterin kendini sevdirmesi olayı var ya işte onu yaşadım.İlk zaten o sesine,aksanına vuruldum.Sonra kendine has duruşu  karizması dizinin en karizması diyebilirim😎 Dizinin ikinci favori olayı var ya hah işte bu adam onlardan😇


Kendim gif yapmaya üşendim,tumbrle de spoiler yememek için girmedim yoksa gifli falan paylaşmayı düşünüyorum:) 

Devam bölümleri gelse de izlesek😋 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Türkiye'nin Blog Yazarları Ajandası
Bumerang - Yazarkafe