A Violent Prosecutor "Savcının Suçu"


Hwang Jung-Min 
Gang Dong-Won
Lee Sung-Min 
Park Sung-Woong



*Göçmen kuşların geçtiği bölgenin imara açılmasın istemeyen bir grup aktivist ,amaçları sakince protesto etmek isterken kendilerini polisle demir çubuklarla çatışırken bulurlar.Olayda bir polis başına ağır bir darbe alır.*

Byun Jae-Wook (Hwang Jung-Min) şiddete meyilli bir savcıdır.Sorguya çektiği zanlı ,sorgu odasında sabah ölü olarak bulunur.Savcı adam öldürmekten 15 yıl hapis cezası alır.
Aradan 5 yıl geçer ,Byun Jae hapishanenin ağası olmuştur.Gardiyandan mahkumuna herkesin davalarına yardımcı olur.

Chi-Won(Gang Dong-Won )adlı iyi görünümlü bir mahkum gelir.Kendileri sahtekarlık yapmıyor resmen yaşıyor.😎 
İmar olaylarına karıştığını öğrenen Byun Jae,Chi-Won ile beraber çalışmaya başlar. Hapishaneden çıkmasına yardımcı olur ve Chi-won  dışarıda planlarını hayata geçirmeye başlar.

Zanlı,savcının hırpalaması sonucu ,astım hastası olduğu için mi öldü?
Yoksa birileri çıkarları için pis işlere mi bulaştı? 


Filmin oyuncuları hakkında yorum yapmaya gerek yok bilen bilir.Daha gençken illa görüntüye bakardım hala da bakarım arada yalan yok 😝İzledikçe yeni kişileri keşfettikçe ,öyle kişiler tanıdım ki oyuncu olarak resmen yeteneklerine,karakterlerine hayran kaldım.(kalıyorum)
Genç olanı ilk defa izledim.İzlediysem de aklımda kalmamış ama artık o da aklımda😎 Filmin ara ara yükselen bir temposu var.Zaten ortaya Chi-won çıkınca evlere şenlik,izlemekten alıkoyamıyor insan😂 Film güzeldi tavsiye de ederim.Sonunda savcının mahkemede ki konuşması hoşuma gitti.Yaptığının yanlış olduğunu kabul etmesi...birde o ölen zanlı benim çok pis gözüme takıldı. 😝

Boş vaktiniz için tavsiye edilir.Güzel film✌👍 😉

Buradan izleyebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Türkiye'nin Blog Yazarları Ajandası
Bumerang - Yazarkafe