İlk Uçak Yolculuğum ✈️✈️

Başlıktan anladığınız üzere ilk defa uçucam !  🙈  Tecrübeli olanlardan ilk acemiler için tüyolar alabilirim.
Tecrübesizliğin ,acemiliğin vermiş olduğu tedirginliğe korkmak demeyelim de 😛 heyecan olsun adı.😅

Nere gitçem diye merak edenlere gelsin😁
İlk önce 1,30 saatlik Sabiha Gökçen yolculuğu,daha sonra istikamet Alanya ✌

Size güzel güzel fotoğraflar çekmek isterim amma henüz bozulan telefonumun yerine idareten tel kullanıyorum.Yanımdakilerin teline el koyabildiğim sürece 😁çekip,burada sizlerle paylaşmak isterim.

Yolculuk bu akşam aslında daha erken uçuş akşam ,haftaya pazartesi de dönüş.

Tekrar görüşmek üzere inş. Şimdilik Hoşça kalın🙋

1. Aaa ne için gidion mavee :) hadi hayrli yolculuklar madem sana. Gözünü aç kapa ve git 💕😁

1. Tatile,yeni yerler keşfetmeye görmeye gidiyom kıız :)) Sağolasın gittim de geldim bile;)

2. Canım ilk binerken hepimiz yaşıyoruz galiba o tedirginliği, heyecanı ama zevkli dir uçak yolculuğu;) iyi tatiller bu arada:)

1. İlk gidişte biraz midem fena oldu ama dönüş harikaydı^^teşekkürler;)

3. hiç korkma çok keyifli oluyor gerçekten uçağa binmek :) biraz kalkışta ve inişte ufak sarma oluyor oda normal uçak dengesini kurunca geçiyor ondan korkma sakın :) hani derlerya ayaklarım yerden kesiliyor bu doğru bak :)) gerçekten öyle mutlaka resim çek bir kısa video çek cam kenarı olursa daha bir keyfili oluyor :))güle git güle gel inşallah keyfini çıkar uçamanın :)) en güzeline emanet ol sevgiler :))

1. Gidiş de türbülanstan sebep bir de ilk olunca midem fena oldu ama dönüşte sabah cam kenarı da olunca pamuk gibi bulutlar muhteşem görsel seyir oldu^^ Dönüşte çıkardım keyfini;) Teşekkürler ,sevgiler^^

4. Uçak kalkarken karnında uçakla beraber havaya kalkmak istediği için karnında değişik şeyler olacak. O olan şeyi tanımlayamıyorum ama hoş bir acı yani. Lunapark oyuncaklarının yaptığı gibi. İnerken bu daha fazla oluyor. inerken karnımda o ağrı gibi şey çok olmuştu istemsizce kuzenimin elini tutmuştum. Babamın da elini Arap bir adam tutmuş misal. El tutma çok oluyor yani. :D

1. Aynı anlattığın gibi oldu bende hiiç sevmem lunapark oyuncaklarını o yüzden kısımları pek sevmedim neyseki dönüşte öyle çok olmadı rahat geldim:) ben koltuğun koluna yapıştım:))

5. Şimdiden keyifli uçuşlar sana. Umarım rahat geçer uçuşun
    Ve tabii güzelim Alanya'ya sevgilerimizi götür! Ahhh ahh ne güsselll

1. Çok teşekkür ederiim^^ Dönüş keyifliydi ;) Ah ah çok güzeldi oralaar ❤️️ :)

6. Şimdiden iyi yolculuklar! Benim ilk uçak yolculuğum gece olmuştu. Biraz ürksem de çok heyecan vericiydi. ^^

1. Çok teşekkürler ! ;) Benimde gidiş karanlıktı ama dönüş sabah olunca hava da güzel olunca rahat ve bol manzaralı geçti:))

7. İyi yolculuklar :)) Ben de sadece iki kez uçağa bindiğim için pek tecrübeli değilim, yolculuk süresince kitap okumuştum :D

1. Çok teşekkürler;) Ooo sen bayağı iyimişsin ilk binişte pek midemden sebep kendimde değildim zaten na ara kalktık ne ara indik anlamadım.:))

8. hayırlı yolculuklar sana :)

9. Kuzu pencere kenarında görünen manzara başka bir yerde yok. Tabi ilk kez binenler için. Sürekli binenler sıkıcı gelebilir. Ortada oturunca tirübülans a girmedikçe otobüs yolculuğundan farksız. Ben giderken cam kenarında çok eğlenmiştim. Dönüşte ortada zaman geçmek bilmemişti. Bu arada umarım çok eğlenmişsindir. Instagram'da fotolarını gördüm. Güzel fotoğraf çekmişsin.

1. Giderken koridor tarafındaydım hava şartlarından dolayı türbülansa girdik,tabi benim mide alt üst,ama dönüşte cam kenarı hava da güzel harika geçti yolculuk.1 5dk(15dk) saat falan sürdü bizim yolculuklar çabuk geçti.Eğlendik çok güzeldi Alanya,turist falan kimse kalmamış sessiz sakin ,evde olduğumuz vakitlerde sahile indik hep.Benim telim yoktu ama yanımdakiler sağolsun onların teliyle çektim bir şeyler:))

10. zamanla alışıyor insan bu arada teman şahane olmuş :)