Baby Driver -Tam Gaz Müzik



2017 - UK | US

Aksiyon,Suç,Müzik,Komedi

IMDb 7,9 / 10

Ansel Elgort, Kevin Spacey, Lily James


Kötü adamların şoförlüğünü yapan Baby'nin görevi onlar parayı çalarken bankanın kapısında onları beklemek ve sonra tam gaz ilerlemek.Borcu bitince ayrılmayı düşünen Baby aşık olunca da bu işten bir an önce kurtulmak ister.Son işini yapıp kurtulduğunu düşünse de kötü adamlar onu kolay kolay bırakmaz.

Başından sonuna kadar müziği eksik olmayan film,elbet ki müzik severler için eğer yabancı şarkılara geçmişten günümüze çok sıkı takipçi iseniz  dinlemeyi de seviyorsanız ,dinlemekte izlemekte zevkli bir hal alır.Bense ilk başlarda biraz rahatsız oldum ama daha sonra müziğin ritmine filmle birlikte olan temposuna alıştım.

Oyuncular hakkında çok fazla derine inmeden ,müziğin ise son ses olduğu aşık bir gencin  ekşın dolu hafif komedili macerası...

Bu film herkese hitap etmez bence çoğu genç kızlar Baby face için izlemiştir.Şahsen ben yönetmen ve yazar koltuğunda oturan kişiyi tanıyan biri değilim.Sadece popüler olan filmi merakımdan açıp izledim. Benim açımdan kötü değildi ama film bittikten sonra etkisinde de kalmadım.Eğer çeviri doğruysa(birisi büyükbabası diye bahsetmişte)  Baby'nin üvey babası tekerlekli sandalye de olan adamı çok sevdim.😊Kıza ise pek ısınamadım.😏

Velhasıl bol müzikli,ekşın dolu bu film eğer size hitap ediyorsa izlemenizi tavsiye ederim✌


6 yorum:

  1. kesin izlicem severim bunu kesin :)

    YanıtlaSil
  2. Listemde olan bir film, zaten Ansel Elgort'u çok severim! ^_^ Bu filmi de umarım severek izlerim inşAllah. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman kesin izlee:) Umarım beğenirsin;)

      Sil
  3. Efsane bir film :) Müzikleri de bir o kadar harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için efsane değil ama müzikleri güzeldi:)

      Sil

Türkiye'nin Blog Yazarları Ajandası
Bumerang - Yazarkafe