08 A─čustos 2017

# Al─▒┼čveri┼č # Bamya

Bamya Sevilir Mi?

Mavera


Bamya sevmeyen birine Bamya'y─▒ sevdiren Bamya­čśä

Halk aras─▒nda zengin yeme─či olarak da bilinir.­čĺ▓­čśü


Bizimkiler ben hari├ž bamya yeme─čini pek  severler.Pazardan al─▒rlard─▒ bir zamanlar sonra Bim'de bunu g├Âren babam denemek i├žin alana kadar.Ya mevsimi de─čildi ya da kilosu bizim cebe hitap etmedi.­čśů 

Neyse bir g├╝zel pi┼čirilir ve bamya  sevmeyen bana nedense pazarda ald─▒klar─▒ndan daha lezzetli gelir dama─č─▒ma.Belki ya┼č ilerledik├že damak zevki de─či┼čirmi┼č insan─▒n ├Âyle bir d├Âneme denk geldi­čśů,k├╝├ž├╝kken ├ž├╝nk├╝ pek haz etmezdim ama ┼čimdi severek yiyorum  kendilerini,├Âzellikle bu ├╝r├╝n├╝ ...

Evdekilerin de ho┼čuna gidince Bim'de her zaman olmuyor ama oldu─ču zaman al─▒p buzlu─ča koyuyoruz.Ba┼čka sebze de denedi─čimizi hat─▒rl─▒yorum ama onu be─čenmemi┼čtik.Taze fasulye olmas─▒ laz─▒m zaten onu annemde pazardan al─▒p koysa buzlu─ča pek sevemiyorum ├Âyle ,onun tad─▒ taze bir ┼čekilde pazardan al─▒nd─▒─č─▒ zaman ├ž─▒k─▒yor.Bamya ise bu haliyle daha ├žok sevdirdi kendini bana :)

Benim gibi bamya sevmeyen biri bile sevdi.­čśä  Tavsiye edilir.­čĹŹ

Mavera


28 yorum:

  1. Ben sevmem.. Et atarsan icine belki ☺

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. San─▒r─▒m yeni sevmeye ba┼člad─▒─č─▒m i├žin ,et olay─▒n─▒ ilk defa duydum^^

      Sil
  2. Yan─▒tlar
    1. Erkeklerin pek tercih etti─či yemek de─čil san─▒r─▒m:)

      Sil
  3. Bamya varya Ask'tirrr­čśâ­čśâSevin.Sevdirin.Yasasin Bamya yemekleri!­čśâ­čśâ

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Hen├╝z a┼č─▒k olmad─▒m ben ┼ču anl─▒k severek yiyorum:))

      Sil
  4. K─▒ymal─▒ veya sade ├žok severim, ben de bu sene fazla att─▒m buzlu─ča minik minik olmas─▒ ayr─▒ bir g├╝zellik ve lezzet

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Bizimkiler sade yapt─▒─č─▒ i├žin,k─▒ymal─▒n─▒n tad─▒ nas─▒l bilmiyorum.Daha yeni Bim'e gelmi┼čti bende ald─▒m att─▒m buzlu─ča hemen:)

      Sil
  5. Yan─▒tlar
    1. Bende bir zamanlar a─čz─▒ma sokmazd─▒m:)

      Sil
  6. Ek┼či ek┼či bamya m├╝kemmeldir. Ama bamyalar minik minik olacak. :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ohh miss­čśő bu pakettekilerinde boyu ideal ,k├╝├ž├╝k say─▒l─▒r:)

      Sil
  7. Kalbim bam bam diye atiyor resmen cok severimmmmm. Bimde oldugunu bilmiyordum. Alicam ilk firsatta sagol canm ­čśś

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. :))
      Ne demek,deneyince be─čenirsin umar─▒m ;)

      Sil
  8. Kuz ya ben de sevmem bamyay─▒. Bizim ailede kimse sevmez. :) Evin erkekleri yemek konusunda de─či┼čikli─či sevmedi─činden annem de cesaret edip alam─▒yor. :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Bizim ailede ben ve abim sevmezdi.Babam bay─▒l─▒r yengem geldi o da bay─▒l─▒yormu┼č sonra bi bakt─▒k ailecek ├žok seviyoruz:)) Ho┼č abim hala ┼č├╝pheli:))

      Sil
  9. Bamyas─▒z olmaz. Ailecek bol limonlu severek t├╝ketiyoruz ama biz kendimiz yap─▒yoruz. Tavsiye i├žin te┼čekk├╝rler.

    Yan─▒tlaSil
  10. ├çook severim. Sebze cand─▒r ­čĺť

    Yan─▒tlaSil
  11. Bim'in ├╝r├╝nlerine bir d├╝┼čk├╝nl├╝─č├╝m var benim de..Bamya da ├žok seviyordum ama kendim yapmaya ├žal─▒┼č─▒p rezil ett─▒─čimden beri yeme─či bir so─čukluk olustu :D Tabi bu y─▒llar ├Ânceydi ┼čimdi yeniden denemeyi d├╝┼č├╝n├╝yorum:)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Bende hen├╝z kendim yapmad─▒m ama biraz narin bir yemek san─▒r─▒m:) Denemelesin bence de ,oluyor ├Âyle arada rezil etti─čimiz yemekler:))

      Sil
  12. Nohutlu bamya severim. Bamya ay─▒klan─▒rken dikkat edilirse o s─▒v─▒ olmuyor :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Bu yaz─▒ sayesinde Bamya'n─▒n bir s├╝r├╝ ├že┼čidi varm─▒┼č ├Â─črenmi┼č oldum^^
      Bilgi i├žin te┼čekk├╝rler;)

      Sil
  13. bay─▒l─▒r─▒m hatta d├╝n ak┼čam konservesini yedim :)

    Yan─▒tlaSil