One Ok Rock ile 10 dakika Ara...

ONE OK ROCK "one o'clock"


Üyeler:
Takahiro Moriuchi, 
Toru Yamashita, 
Ryota Kohama, 
Tomoya Kanki.

Sürekli ismini duyduğum ama fazla gürültülü müzikler sevmediğim için ve bazı halleri (görüntüleri) diyeyim bana garip geldiği için hiç dinleme zahmetinde bulunmamıştım.Kendileri fazlasıyla tanınmış bir gruptur.Benim o taraflarda pek işim olmadığı için grubun ismine aşinayım sadece😁  Ya da bi  yerde dinlediysem de pek farkında değilmişim demek ki😁

🎸🎶♬♫
Şarkı 1 Şubatta piyasaya mı çıktı bilmiyorum ama klip o zaman yayınlanmış.Neyse, en son çıkardıkları şarkıya denk geldim,twitter arkidişim sayesinde ,ismi dikkatimi çekti bende açıp dinledim.Tüm sözler ingilizce olan şarkımız ben öyle anladım bilmiyorum var mı arada japanes kelimeler 🙊😁 benim kulağıma fazlasıyla hoş geldi şarkı,bende sürekli replay isteği uyandırdı.Normalde gürültülü müzik sevmesem de pop rock kıvamında olanları ritmi hoşuna gittiyse dinlemeyi severim.Bir de  burada  ses de ,lisan zaten japonca dinlesem de ingilizce ye daha bi alışkın kulaklar tabi, hoşuma gitti.Şarkının çağrıştırdığı bir diğer konu da sanki amerikan lise ergen dizisi izliyorum da arka fon da bu müzik,zıplama isteği uyandırması da var tabi💃💃💃

Bende içimde kalmasın buraya yazıp paylaşayım dedim.😇Bu arada bu grubu dinleyeceğim hiç aklıma gelmezdi,her şeyin bir ilki varmış.😁

🎸🎸🎶🎶🎶🔊

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Türkiye'nin Blog Yazarları Ajandası
Bumerang - Yazarkafe