Sanam Teri Kasam *Saru ile Inder...

"Eğer istediğin gerçekleşirse bu iyidir,gerçekleşmezse daha da iyidir.Çünkü bu Tanrının isteğidir."



2016 /Hindistan 

Pek güzel olmayan,Saru bir türlü talipleri ile işler yoluna girmez ya da beğenilmediği için hala evde kalmış kız kurusudur.Bu durum en çok kız kardeşi sinir olur,çünkü ablası evlenmeden ailesi onu evlendirmek istemez.Sevgilisinin de artık tahammülü kalmamıştır.
Bu durumdan Saru da pek memnun değildir aşka inanır ama bir türlü aşkı da bulamaz.Hoşlandığı kişi pek de o gözle bakmamaktadır ona..
Inder ,yani nam-ı diğer kötü çoçuğumuz 8 yılını hapiste geçirmiş,kendine içkiye veren başıboş biridir.
Ve tesadüf bu ya Saru'larla aynı bina da oturmaktadır.Bir yanlış anlaşılma sonucu dinine,gelenek göreneklerine bağlı olan  Babası biraz da mahalle baskısı ile kızını evden kovar ve artık onun gözünde o bir ölüdür.
Yanlış anlaşılmasına da sebep olduğu için Inder,zor durumda kalan kızımıza yardımcı olur.Kıza doğru yavaş yavaş farklı duygular beslese de kendi elleri ile kızı bir başkası ile görüşmesine müsade eder hatta ön ayak olur.Çünkü kendisi kaba ,alkolik,kavgacının teki olduğu için kıza kendini pek de layık görmez.Kız kendi duygularına geç farketse de Inder'in duyguları günden güne en derine inip yer etmeye  hatta acı çekmeye bile başlamıştır...

Oyuncular

Mawra Hocane / Saraswati "Saru" Parthsarthy

Harshvardhan Rane / Inder Parihaar

Manish Choudhary / Saru's father

Pyumori Mehta / Saru's mother

Divyetta Singh / Kaveri Parthsarthy Saru's sister

Anurag Sinha / Abhimanyu Shastry Saru's friend and later fiancé

Murli Sharma / policeman

Shraddha Das / Ruby
Vijay Raaz / stylist



Sudesh Berry / Inder's father

Böyle araya uzun zaman girip sonra güzel bir film bulup açığı kapatmak güzel oluyor.Artık eskisi gibi dizi ve film izlemiyorum.Arada canım çekiyor,izleyip de memnun olunca ohh miss^^

Başrol oyuncular benim için çok yabancı  ,klasik alıştığımız yüzler değil.Benim açımdan öyle diyebilirim.Zaten biraz araştırma yaptım daha doğrusu uşağı,öyle yeni sayılır.Türkçeye çevrilmiş de bulamadım daha yeni yeni geliyor sanırım.

Filmin ilk başında çok pis spo veriyor.Aslında olmasa daha mı iyi olurdu diye düşünüyor insan.Yani bir nevi sonunu biliyorsunuz .Filmi izlerken de çocuğun aşkına şahitlik etmek kalıyor.Öyle bol müzikli falan da değil yanlış hatırlamıyorsam daha doğrusu bir tanesi gereksiz di şimdi ya da ben çok sevmedim o dönüşüm sahnesini,diğer şapşal hali daha eğlenceli gelmişti^^

İzlerken kalbe dokundu o yüzden hoşuma gitti.Klasik kötü çocuk, iyi kız senaryosu olsa da bence kendini izlettiren bir yapım olmuş.Tavsiye edilir^^
Oyuncuları da beğendim ben, yeni iseler bu piyasa da ,fena değiller bence yani,gideri var :))Bu arada sonuna kadar izleyin bence,sürprizler var;)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Türkiye'nin Blog Yazarları Ajandası
Bumerang - Yazarkafe