L-DK *İzledim Geldim* ve...neler izliyorum?



2014 Yapımı bu filmin başrollerini
Ayame Gouriki & Kento Yamazaki paylaşmaktadır.

Filmin Konusu;
Kızımız Aoi' nin ebeveynleri iş sebebiye başka şehire taşınırlar.Başka okula transfer olmak istemeyen Aoi tek başına yaşamaya başlar.Kaldığı apartın yan dairesinde okulun en popüler çocuğu Shusei yaşamaktadır.
Kızımızın sakarlığı sonucu Shusei nin odası sular altında kalır ve kızımız odasını  bu oğlanla paylaşmak zorunda kalır.(bla bla bla :))  

Eğlenceli yerleri olsada , fragman  haricinde öyle pek bi farklı bi sahne yoktu.Bazı fragmanlar insanı heyecanlandırır sonra filme gidersin zaten en alıcı yerleri fragmanda izlediğini farkedersin.Bu filmde biraz öyle olmuş.İzlediğime pişman olmadım ama çok da iyi diyemicem.Benim için  çerezlik bir filmdi.(benim düşüncem tabiki bu zevkler değişkendir^^) 
Başroller de izlenmek için güzel bi sebeb de olabilir^^
(Kento ileride çok can yakacak gibi :P )


(Film mangadan uyarlamadır)



Eveet gelelim bana...Ûzun zamandır Japon yapımı izlemeyince buralarda boş kaldıT.T Bu filmi  izleyince de yazmak için bahanem oldu hem  ne yapıyom ne ediyorum biraz özet geçeyim dedim.
Bu ara k-drama ya daldım.Devam etmekte olan "Healer"(kalbe zarar bu dizi:D)adlı diziyi izliyorum.Ondan önce Miseang(tavsiye edilir!!) adlı diziyi finalledim.
Ve Beast e sardım bu ara B2UTY olurmuyum bilmem ama fena sardım  diyebilirm.Programları fazla eğlenceli şarkıları fazla güzel ee daha ne olsun^^Her ne kadar Dujun u Let's eat de tanımış olsam da Monstar  adlı dizi ile başladı herşey diyebilirim.Yönetmen -senaryo sonlarda bi garipleşse de  Yoon Sul-Chan(Yong Joon hyung) unutulcak  gibi değil*-*


Şimdilik anlatacaklarım  bu kadar efenim...Hoşçakalın^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Türkiye'nin Blog Yazarları Ajandası
Bumerang - Yazarkafe