Cinderella'nın Hazin Sonu



The Last Cinderella-2013

Spo içerebilir^^


 40'ına merdiven dayamış 39 yaşında, hala bekar olan  Sakura(Ryoko Shinohara)  güzellik salonunda yönetici yardımcısı olarak çalışmaktadır.Terzi kendi söküğünü dikemez misali Sakura da müşterileri güzelleştirdiği gibi kendisini güzelleştiremez.Aşk konusunda da herkese güzel tavsiyeler verir ama kendisi aşık olmaktan korkar.





Tachibana (Naohita Fujiki) Sakura'nın çalıştığı güzellik salonunun yöneticisidir.Sakurayı uzun yıllardır tanıyodur.Sürekli sakurayla didişirler ki en sevdiğim sahnelerdir^^
Sakuranın yüzüne karşı seni kadın olarak görmüyorum desede ona karşı boş değildir.Fazlasıyla da sivri dillidir.
*Kendisini daha önce Priceless de  tanımış.Orda sinir olmuş burda ki tarzını,karakterini tanıyınca da çok sevmiş bulunmaktayım.Vesselam iyi bir oyuncu.nokta :))






Hiroto(Haruma Miura)20 yaşlarında bir bisiklet sürücüsüdür.(hani şu bisiklet üzerinde hokkabazlık yapanlardan:)  Annesi ve babası küçük yaşta boşanmışlar.Şuan babasının evli olduğu eşininin diğer kocasından olma üvey bir kız kardeşi vardır.(ne değişik bi cümle oldu be dsgdfg)Kısaca üvey kardeş yani:))  Üvey kız kardeşinin hazırladığı bir partide Sakuraya yaklaşarak onu tongaya getirir bir güzel.Bizim kızda tabi gencecik uşağı görünce ,alır ben bunu evimde büyütürüm diyerekten tongaya düşer.:) Tabi bizim uşak sevgiye aç olunca Sakuranın o saf kalbinden gelen masumiyeti ,samimiyeti görünce abayı yakacak.



Bu sefer olmadı be,benim açımdan en azından.Dizi daha yayınlanmadan önce haberim olmuş merak içinde beklemedeydim.Miura haruma da büyük etken tabi:P
Bu dizide  haruma artık ben adam oldum dercesine bayağa cesurdu.
Dizi tamamen yetişkin dizisi,15+ da diyebilirm. İlk defa biz diziyi hem izlemek istedim hem de istemedim.

Aslında dizi bayağa güldürdü beni.Sakuranın Hirotanın karşısındaki haraketleri,sakarlıkları da diyebiliriz:)),Tachibana ile didişmeleri ,falan eğlenceliydi. Ama sonunda aşk kazansa da fazlasıyla da mantıksızdı.-Aşkta mantık olurmu hiç? 40ına merdiven dayamış biri için evet olur. 

Diziye Miura için başlamış olsamda Kalbim Tachibana'dan yanaydı son ana kadar.Hatta bazı ipucuları bile vardı.Ama son bölüm çar çapur hemen bitsin der gibi bi sondu.Sakura Tachibana nın yanında kendi gibi olması,onu en pasaklı haliyle de görse sorun olmaması,derdini anlatmaktan çekinmediği biriydi.Tachibananın  hisleri ekrana çok iyi yansımıştı.Aynı şeyi Hiroto için söyleyemicem.Ben hissedemedim en azından.Şahsen hippi,hovarda hali daha bi çekiciydi sonuna kadar kötü olabilirdi yani:))

Benim istediğim gibi bir son olmayınca böyle yazasım geldi.^^Bazen bi final bütün bölümlere bedel olabiliyo benim açımdan.




Hikayenin  nasıl başladığı değil nasıl bittiği önemlidir.:P :)))

2 yorum:

Türkiye'nin Blog Yazarları Ajandası
Bumerang - Yazarkafe