W no Higeki *Watsuji Trajedisi*


Mako Watsuji(Emi Takei) Varlıklı bir ailenin çok sevilen kızıdır.Her istediği yapılan ,fakat onun tek isteği kendi başına ayakları üstüne durmak.Satsuki Kurasawa(Emi Takei) Ailesinin istismarından dolayı küçük yaşta evden kaçmıştır.Onu bulan yetimhane müdürü ona Satsuki ismini vermiştir.Parayı seven hırslı bir kızdır.Gösteri barında temizlikçi olarak çalışır ve para karşılığında erkeklerle birlikte olur.


Bir gün birlikte olduğu adam ölü bulunur.Polis şüpheli olarak Satsukiyi sorguya çeker,Satsuki öldürmediğini söyleyerek delil yetersizliğinden salıverilir.Satsuki'yi suçlu ne de suçsuz olarak göstericek bir kanıt yoktur ortada.Olayı araştıran (havalı-asi,kuralları dinlemeyen :)) polis memuruz Kieiichiro Yumisaka (Kenta Kiritani)  1 numaralı şüpheli olarak gördüğü Satsuki'yi,suçlu gözüyle bakmaktadır ve olayı gizliden gizliye araştırmaktadır.Cinayetten bir kaç gün sonra  Satsuki elinde suçsuzluğu ispatlayan kanıt ile dedektifin karşısına çıkar.Dedektifi tatmin etmeyen bu kanıt daha çok işgillenmesine sebeb olmuştur çünkü karşısındaki tanıdığı Satsuki değildi.

Uzun süredir gizem türü izlememiştim bu dizi çok iyi geldi.Emi Takei tebrik ediyorum.Aynı görüntüye sahip İki farklı oyuncuyu oynarak çok güzel bir iş çıkarmış.Ve kötü kız Emi Takei daha çok görmek istiyorum.^^
Ve Kentaa!! ,Emi ile güzel ikili olmuşlar.Ciddiyet de gayet yakışmış normalde daha bi şapşal komik rollerde görmeye alışkınız kendisini:)

Toplam 8 bölümden oluşan dizi kendini  bir çırpıda izletiyo.Dizimizde bir sürü karakter var aslında ben şöyle bi başına değindim o kadar.Ve dizide 2 cinayet olayı var ve ikisinde de tahmin etmediklerim çıktı.Aslında hiç tahmin yürütmedim desem yeri,ilk cinayeti bende Dedektif gibi düşünüyodum.2. cinayeti yönetmenin bize ilk başta gösterdiği görüntüler kadar dı bilgim.Anlatılanlara inanmış,mantıklı gelmişti.Sonradan bir tahminde bulundum ama onun da açıklaması vardı öldürmek için de sebebi de vardı ayrıca.Böyle gizemini son ana kadar koruyan 8 bölümlük güzel bir dizi.
Tavsiye edilir.:)








Kenarda ,köşede kalmış izlenilesi yapımlardan biri!



2 yorum:

  1. vav çok ilginç bi konusu var. zaten 8 bölümmüş bi ara izlemeliyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce bu diziyi görmüştüm o zaman tr. ye çevrilmemişti.Şimdi Yepte görünce hemen indirdim.İyiki de indirmişim:)

      İzleyince yorumunu bekliyorum guzum :)

      Sil

Türkiye'nin Blog Yazarları Ajandası
Bumerang - Yazarkafe