Erkek Adam Tayt Mı Giyermiş!


 TUMBLİNG-2010



 
Karasumari Lisesinde 3. sınıf öğrencisi olan Azuma Wataru
insanlarda korku uyandıran bir serseridir.Bir gün, eski hocası Azuma'ya 2. sınıf öğrencilerinin eksikliğini telafi etmek için bir kulüp aktivitesine katılmak zorunda olduğunu söyler.Öfkeli Azuma yaptığı şeye uzun süre dayanamaz. O sırada, sınıfındaki güzel transfer öğrenci Satonaka Mari'nin bayanlar ritmik jimnastik kulübüne üye olduğunu öğrenir.


Kaptan Takenaka Yuta'nın emri altındaki çok az kişiyle yapılan bir kulüp aktivitesi olan erkekler ritmik jimnastik kulübüne katılır. Bayanlar jimnastik kulübünün hocasının ve diğerlerinin alay konusu olurlar ve jimnastik salonunu kullanmalarına da nadiren izin verilir. Fakat, 6. bir çocuk kulübe katılınca, Yuta çoktandır aradığı altı üyesiyle bir takım müsabakasına katılmaya karar verir...(yeppudadan alıntıdır.)


Azuma-kun (Yamamoto Yusuke)Çoğumuzun Hanazakari no Kimitachi den tanıyo kendilerini.Evimin erkeklerinde de oynadı ben o diziye başlayıp yarım bırakmıştım zamanında resmen,hepsinin tipi bi tuhaf gelmişti:p O sıralar gözüm daha alışamamıştım japonların absürtlüğüne :D

Diziye komedi diye başlamıştım.Ama her bölüm başları dertten kurtulamadı bi türlü.Duygusal yönüde var fazlasıyla.
Afişte görünen oyuncu kadronun  hayatına çok güzel bi şekilde değindi.Japon dizileri kısa oluyo ama hiç bi oyuncuyu arka plana atmıyo. Bu yönünü çok seviyorum.Sakız gibi uzatmadan hepsinin hayatına dokunup izleyiciye bütün karakterleri sevdirmeyi başarıyo.
 Azuma karakterinin serseri tipinin arkasında ki ,düşünceli,arkadaşlarına değer veren,verdiği sözü tutan ,annesinin yanında süt dökmüş kediye dönen tipini sevdim hele o tayıtla ki yürüyüşü :))




 Azuma-kunun tayfası var bide Ryosuke ve Nippori..

Ryosuke(miura shohei) biraz çapkının teki,hovardamı desek:)) (ismi ryosuke olanlarda hep güzel nedenseee:P)
Bu gülüşe hangi kız kanmazki canım:P 

Nippori; Aniki aniki diyerek hep etrafındadır Azuma-kunun.Dizideki saçıyla haraketleriyle en absürt karakterdir.Daha önce farklı rollerde izlemiş biri olarak bu dizide öbür karakterlerinden çok farklı birini oynamış ve üstesinden çok iyi gelmiş.  

Şunların sevimliliğe bakın hele *_* 

Atarlı ergenler:))



Bide dizinin karizması var,ondan bahsetmezsem olmaz.:))
Daito Shunsuke -Kiyama

Ağır abi,arada sesini duyarsak amenna :) Geçmişte yaşadığı üzücü olaydan sonra kavga etmeyi bırakmış.Kendi halinde olan biridir.Azumakunun ortaokuldan arkadaşıdır.
İçimden bu çocuğu crows zeroda oynatsalar diyodum meğerr 1 ve 2 de oynamış yaaa o_O ama ben hatırlamıyom ?? bidaha izlicem:)

Bakışa geeeeelll :))



Diğer karakterler,Kaptan Yuta,Hino,Satoshi,Mizusawa(yine bi gay-iklik yapıyolar:) ve Kaneko ritmik jimnastik klübünün üyeleri.Hepsi zor şartlarda çalışarak hayallerini gerçekleştirmeye çalışıyolar.Azumakun ve arkadaşları ile bu hayale daha çok yaklaşırlar.


Onları parande atarken izlerken canınız çekebilir.:) 

Ben izlerken zevk aldım.Oyuncular da kendini sevdiren tipler.Zaten 11 bölümcük bir dizi.Ne zaman başlayıp ne zaman bittiğini anlamazsınız:)

 Giflerle  başbaşa bırakıyorum sizi;)











Dizinin eğlenceli kamera arkası:)










10 yorum:

  1. Sanırım indirdim ama izlenmeyi bekleyenler arasında :P Bu sıralar bi hayli yoğunum ama bununla başlarım belkide dizi izlemeye :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür yazısını yeni göedüm kuzum saçma saçma sırıtıyorum deminden beri :D Bu arada mail atıcam sana bakıver

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guzu çok uğraştın ,teşekkür yazısı az bile;)

      Sil
  3. Ben bu dizinin linklerini kaydetmiştim bitsin indireyim diye o.O unutmuşum kaybolmuş arada o.O hemen indireyim, giflerde çok hoş olmuş^^

    YanıtlaSil
  4. Şu an dizide 7. bölümdeyim. Ve cidden beğendim. Duygusal yönü fazla deyince inanmamıştım çünkü yusuke varsa komiktir dedim :D ama babasıyla olan olaylardan sonra annesi hastaneye çağırdı öğrendi gerçeği. Beni bir ağlama sarmışki :( :( :( tutamadım resmen kendimi :( :( :( bundan sonrada hino nun babasına yalvardığı sahne ayy gece gece depresyona girdim :D farkettimki uzun zamandır ağlamamışım iyi geldi :D ya bide bunlar parande atıyor kalkım deneyesim geldi ama tırstım bi yerimi kırarım diye :D ki bu dizi yani oyuncular dizi için öğrenmiş bende yaparım deyim çalışası geliyor insanın :D Çok konuştum yine :D
    Dizi bitmeden bu haldeysem bitince ne olacak allah bilir :D ama devamı vizelerden sonraya kaldı :D Tekrar teşekkür ederim bu diziyi izlememi sağladığın için^^ (Bide yazmayı unuttum :D Hino yu Ghost Friends te izlemiştim en son. Bu çocuğuda seviyorum ayrı bir havası var :D )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de komedi diye başlamıştım zamanında diziye,nerdeyse her bölüm dram vardı :(

      Benim de canım çok çekti ama ben hiç atletik bi kız değilim ki :D

      Rica ederim canım,beğenmene sevindim:)

      Sen gel hep uzun uzun konuş böyle:)

      Sil
  5. Ve bu dizide bitti :'( sonunda içim cızlamadı değil hani :( gerçi japon dizilerinin gerçekçi yapısnı seviyorum. gerçek hayatta böyle bir şey olsa muhtemelende sonuç bu olurdu^^ iyiki izlemişim. sonunda çok duygulandığım sahneler vardı. o hepsinin kavgaya gidip konuşmaları falan nasıl sızladı kalbim :D hinoya ve azumaya bayıldım :D hinoyu zaten bi başka dizide sevmiştim burda daha çok sevdim :D yusuke zaten pro artık gözümde :D yamada ve 7 cadı dizisinde de süperdi. burdaki tepkileride çok hoş ve doğaldı :D resmen jimnastik öğrendi uşak :D velhasıl kelam iyiki izlemişim :D sıra listedeki dizi ve filmlerde :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de güzel yorumlarınla buraya renk kattığın için teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Acaba face heasabınız var mı ?Japon dizi ve filmlerini çok seviyorum ve izliyorum sizlerlearkadaş olmayı gerçekten çok isterdim ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba^^ Face hesabım var ama orda bu konuda aktif değilim.ryopi90@gmail.com hesabımdan bana ulaşabilirsin;)

      Sil

Türkiye'nin Blog Yazarları Ajandası
Bumerang - Yazarkafe