Kütüphane Günlüğüm - 4

jdramovie


Kristin Hannah - İlkbahar Rüyası

⭐⭐⭐⭐

Bu kadının kitaplarının en büyük özelliği,aldığınız gibi bitiyor.Kalbinize dokunan bir çırpıda okunan klasik Kristin Hannah Kitabı ✌

Başarılı bir Kardiyolog olan Madelaine  bekar bir annedir ve  on altı yaşındaki ergen kızının sorunlarıyla başa çıkamaz.

Hollywood'un ışıltılı dünyasında gününü gün eden Angel,ölümün eşiğindedir.Unuttuğunu düşündüğü geçmişiyle yüzleşmek zorunda kalır.


Kitabın resmini çekmeyi unutmuşum🙈

Murat Menteş - Dublörün Dilemması

⭐⭐⭐⭐

Okurix sayesinde keşfettiğim kitap,benim için ilk başlarda okuması zor gelen bir kitap oldu.Sevgili guzum(okurix) o kadar güzel alıntılar bulmuş ki,o alıntılar sayesinde merakımı cezbetti ,hal böyle olunca neden kitap elimde bu kadar süründü onun isyanlarındaydım.

Daha sonra ise alıştım (jeton köşeli tabi😁)kitaba ve şükür ki bitirdim.Bence herkese hitap etmeyen bir türü var,zeka seviyemiz yerlerde bizim herhal😅 



"Engeller,gözünüzü hedeften ayırdığınız zaman karşınıza çıkan korkunç şeylerdir."


"Hiçbir aşkta umuda yer,sebebe lüzum yoktur."


"Biliyor musun Hobbit?" [Bana 'Hobbit' der.]
"Neyi?"
"Yanılgılarımızın çoğu,düşüneceğimiz yerde duygulanmak ve duygulanacağımız yerde düşünmekten doğar."Ve yanağımı öpüyor.
"Bir gözlük almalısın Geronimo."[Geronimo:Hacer Ceren'in lakabı]
"Neden?"
"Her defasında dudaklarımı ıskalıyorsun".



6 yorum:

  1. Ben de kütüphaneden kitap almayı çok seviyorum ya çocukluktan kalma bir alışkanlık. Şuan elimdeki romanları okumak yerine kütüphaneden alıp okuyorum çok ilginç. Çok keyifli geliyor kitapları tek tek inceleyip, neler varmış deyip seçip almak.Özellikle ortaokulda okuduğum çoğu kitabı kütüphaneden okumuşumdur. Hiç bilmediğim halde 7.sınıfta olasılıksızı sadece kapağına ve arkasına bakarak almış ve bayılmıştım. Sonra kitap aşırı popüler oldu mesela ben şok :D Öyle işte çok uzattım ama devam edeyim :D Dublörün dilemmasını çok sevmiştim. Şöyle bir oturuşta okuyalımlık bir tarzı yok ama yazarın. Ruhi mücerreti süründürdüm ben de ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç de uzatmadın,uzun yorumlar candır ❤️️ Kitap almak için her zaman imkan olmuyor,kütüphaneler çok güzel kurtarıcı oluyor.Bende seviyorum gitmeyi,rafların arasında dolanmayı,hoş çokta dolanmayı sevmiyorum şimdi yalan olmasın:)) aklımda bi kitapla gitmek daha işime geliyor.Bazen de rastgele alıp beğenmekte ayrı bi zevk veriyor:)
      Dublörün Dilemması güzel aslında da ben bi başta odaklanamadım.Yazarın diline alışamadım herhal başta^^ Ruhi Mücerret aklımda ama bakalım o elimde ne kadar sürüncek:))

      Sil
    2. Dublörün Dilemması bu yılın favorisi benim için. Haklısın herkese hitap etmiyor belki ama bir şansı hak ediyor. Sırf bu onikiden vuran cümleleri için bile okumayı hak ediyor. Ruhi Mücerret çok daha komik bir kitap. Yazarın kurgulama tekniği çok farklı. Şu sıralar yazarın bir diğer kitabı olan Korkma Ben Varım a başlamayı düşünüyorum.
      ( -Küstahlık etmekten bedensel bir kaderle men edilmiştim ve buna canla başla direniyordum.
      -İhanetin hakiki eleştirisi mezar taşlarına yazılır.)

      Sil
    3. Senin alıntılarını okumak çok zevkliydi ama kitap halinde,belki ilk başta yazarın diline(kurgusua) alışamadığım için garip geldi.Ama kitap da zevk işi,kimi beğenir kimi beğenmez^^

      Sil
  2. Bazen kitaplar çekmez o anlardan biri sana denk gelmiş :) Zeka ile alakası yok öyle düşünme

    YanıtlaSil

Türkiye'nin Blog Yazarları Ajandası
Bumerang - Yazarkafe