Predestination -Zamanda Yolculuk


2014 -Avustralya 

7,5 -10

Bilim kurgu,gizem,gerilim

Ethan Hawke
Sarah Snook


Robert A. Heinlein'ın kısa hikâyesi 'All You Zombies'ten uyarlanan film bilimkurgu severler için gelsin.



Gizli bir servise bağlı  adam  zamanda yolculuk yapıyor.Görevi suçları engellemek ,suçluları yakalamak.
1970 yılında görev icabı New York'ta barmen olarak çalışmaya başlar. Orada rumuzu "Evlenmemiş Anne" olan köşe yazarı bir adamla tanışır ve  sohbet etmeye başlar.Hayat hikayesinden etkilenen ajan ona yardım etmek için beraber zamanda yolculuk yaparlar.....


Beğenen kadar eleştiren de olmuş ama 1 saat 37 dakika özellikle son dakikalarında  şaşırtmayı başaran keyifli bir film oldu benim için.

Yumurta mı tavuktan, tavuk mu yumurtadan çıkar ?  😉

 Leonardo ne işin var burda!! 😅😅 

8 yorum:

  1. Filmi izledikten sonra konuyla ilgili güzel bir araştırma yapmıştım. Çok ilgimi çekmişti çünkü.
    * Mavera'ya kışşş gelmiş yaşasın! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende filmi daha iyi anlamak için hemen bi araştırmaya koyuldum tabi,burda çok fazla bir şey yazmak istemedim şimdi spoiler olmasın hem diye,hem de kolayıma geldi kısa yazmak😅

      *Senden ilham alıyorum😁 😘

      Sil
  2. Bu film tam bana göreymiş. :)

    YanıtlaSil
  3. Ne zamandır aklımda olan bir filmdi ama nedense başka filmler önüne geçiyordu, onları izliyordum. Burda övünce iyice merak ettim şimdi. İzleyeceğim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım hoşuna gider,keyifli seyirler:)

      Sil
  4. hımmmm olabileeer tımıms :)

    YanıtlaSil

Türkiye'nin Blog Yazarları Ajandası
Bumerang - Yazarkafe