Seven Sisters | What Happened to Monday?



2017 - UK | France | Belgium | ABD 

Aksiyon | Macera | Suç | Dram | Gizem | Bilim kurgu | Gerilim

Naomi Rapace 
Glenn Close
Williem Dafoe
Marwan Kenzari


Aşırı nüfus nedeniyle,tek çocuk sınırlandırılması getirilen yakın gelecekte yedi kız kardeşin  tek bir kimlik olup verdikleri yaşam mücadelesini konu alan bilim kurgu filmi aksiyon dolu sahneleri ve ilgi çekici senaryosu ile izleyiciyi 123 dk. boyunca ekrana kilitlemeyi başarıyor. 


Sibelynka 'nın önerisi aklımdaydı.Kuzenim de tavsiye edince dün akşam bir film seansı yapayım dedim.Ruh halim biraz kötüydü kafa dağıtmalık bir şeyler özellikle aksiyon içerikli,ilk önce başka filme başladım ama klasik Amerikan film havasından sıkıldığım için yarım bıraktım.Karşıma bu film çıkınca hazır tr. altyazılı bulmuşum hemen izlemeye koyuldum.(Tabi öncesinde mısır patlatma seansı  


Bilim kurgu sevdiğim için keyifliydi izlemesi, farklı karakterde ki yedi kız kardeşin tek bir kimliğe bürünmek zorunda olması,halka söylenen yalanlar ve sonunda ki sürpriz 🙊

Senaryo ,işleyiş,oyunculuk gayet güzeldi.Benim açımdan farklılık hissi oluşturmayan şey,  son zamanlarda gelecekte çekilmiş bilim kurgu(fantastik) öğeli filmlerin belli bir kalıba sokmaları insanları,arka tarafta dönen dolaplar gibi hikayelere çok rastlıyoruz.Bende izlerken böyle bir his oluştu.

Bilim Kurgu seven sevmeyen herkese tavsiye ederim.Güzel bir film.✌

7 Kız Kardeş ,Tek Kimlik

❗*Bilginiz olsun!Müstehcenlik  içeren bi sahnesi var.Bence biraz fazla abartılmış.  

12 yorum:

  1. Mutlakaaaaa bakacagim🖒Oneri icin tesekkurlerrrr 😁💙🙌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim😘 Ben pek anlatmayı beceremedim 😅 ama güzel film keyifli seyirler olsun 😉

      Sil
  2. Ooo ne güzel mısır keyfi de yapmışsın.
    Hafta sonu için güzel bir alternatif olabilir bence de. Afişi de güzel değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mısır severiz :)) Aynen katılıyorum sana;) Dikkat çekici güzel bir afiş değil mii 👍

      Sil
  3. Konusunu sevdim, izlenecekler listeme alıyorum :)) Bazen böyle kafa dağıtıcı filmlere ihtiyaç var, hatta şu sıralar hep kafa dağıtıcı kitap okuyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiden keyifli seyirler olsun o zaman😉 Aynen katılıyorum:))

      Sil
  4. Gizem ,bilim kurgu,korku varsa.. İşte! Tam benlik bir film. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohh ne güzel,iyi seyirler olsun o zaman ;)

      Sil
  5. bunu da aldım listeye. ben film ve dizi izlerken çekirdek yiyiom :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çekirdek yersem ne olur biliyon muu,sabaha her çıtçıt için bi sivilce ile uyanırım :))

      Sil

Türkiye'nin Blog Yazarları Ajandası
Bumerang - Yazarkafe