-Katil Kim? -I'm A Killer!


Confession of Murder

2012 

IMDb : 7,1 / 10


.


Film daha yayınlanmadan önce Park Shi Hoo'nun afişteki ifadesi ile adından söz ettirmişti.

Film başı kovalamacayla başlıyor ,bu sahne beni biraz rahatsız etti.Kamera sürekli hareket halindeydi,size de o kovalamaca hissini yaşatmak istemişler ama ben pek sevmiyorum o tarz kamera açılarını.



(Park Shi Hoo) Katil olduğunu iddia eden bir yazar. 

10 kadını öldürmüş bir katil,15 yıl sonra zaman aşımından yararlanarak elinde işlediği cinayetleri en ince ayrıntısına kadar yazılmış bir kitapla medyanın önüne çıkar.. 

Kitap büyük yankı uyandırmıştır.Satışlarında patlama yaşanır.Eee herkezin içinde bi kötülük var arkadaş,kimi bastırmasını beceremiyor sadece o kadar. 


Katilin peşinde olan ,yakalamak için varını yoğunu ortaya koyan Dedektif Choi var bide.Katilin öldürdüğü kadınlardan biri de sevdiği kadındır.Ama ceset hala kayıptır belki de ölmemiştir.-biraz katilin dilinden konuşam dedim:))

Katil zaman aşımına uğradığı için içeriye de tıkamıyorlar.Geriye tek yok kalır.
Öldürülen kadınların aileleri iş birliği yaparak katili öldürme planları yaparlar.

İşin içinde bit yeniği olduğunu düşünen Dedektif  ,Lee Doo-seok'un sahtekar olduğunu söyler çıktıkları tartışma programında.(katili cinayetleri işlerken yüzü hep maskeli olduğu için kimse katili tanımıyor bu arada.) 


Ya da birileri bi kumpas çeviriyor :D

Babam la beraber izleseydik eminim olayı çözerdi.😎 Şahsen ben izlerken anlayamadım,sağ gösterip sol vurdular.o_O

Ben biraz yarım yamalak izledim,hani sinemalarda 10 dk. ara verilir ya ben bi kaç saat ara verdim o yüzden çok kaptıramadım kendimi ama sona doğru şaşırtarak beni etkilediler.

Film ilk haftasında 1.2 million bilet satmış.18. gün 2 milyon bilet satıyor.


Hasılat ; US$18,766,561

Güzeldi, Tavsiye edilir!👍 


*Park Shi hoo'a kötü adam tipi daha mı çok yakışmış ne😎 .Böyler yakışıklı katil her zaman bulunmaz:D






  

Awards
2013 (50th) Daejong Film Awards - November 1, 2013
Best New Director (Jung Byoung-Gil)
Thriller Award - 2013 (31st) Brussels International Fantastic Film Festival - April 2-13, 2013
Best Screenplay - 2013 (49th) BaekSang Arts Awards - May 9, 2013


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Türkiye'nin Blog Yazarları Ajandası
Bumerang - Yazarkafe