Kütüphane Günlüğüm - 6

jdramovie 

John Steinbeck -Fareler ve İnsanlar
⭐⭐⭐⭐⭐

George Milton zeki bir adamdır.Onun yoldaşı Lennie Small ise güçlü kuvvetli iri yarı ama aklı dengesi biraz bozuk olan  saf,çocuksu biridir.İkisi de mevsimlik tarım işçisidir.Hayalleri vardır ikisinin de toprak sahibi olmak kendi ürünlerini ekip biçmek,Lennie tavşanlara bakacaktır...

126 Sayfa dan oluşan kitap akıcı dili ve konusu ile kendini hemen okutuyor.


"İyi biri o,dedi..."İnsanın yüreğinin iyi olması için akla ihtiyacı yoktur.Bana zaten bu ikisi pek olmuyor gibi geliyor.Gerçekten akıllı bir adana bakıyorsun,hiç de iyi biri olmadığını görüyorsun."


-Niye giremiyorsun ki yatakhaneye?
-Zenciyim de ondan...




jdramovie

Virginia Macgregor-İğne Deliğinden Dünya
⭐⭐⭐⭐

Ahh Milo herkes seni okuyup örnek almalı bence😇

9 yaşında hayatı iğne deliği ucu kadar bi yerden bakan,huzurevine yerleşen büyük annesini  tekrar eve getirmek isteyen, Hamlet diye keçisi olan bir çocuk Milo...
92 yaşında aşkı tekrar tadan bir kadın..
Kardeşini arayan Suriyeli bir mülteci...
Başka bir kadın için terk edilmiş  diyet bağımlısı bir kadın...


"Ayşeyi unutmabeni'ye asla getirmeyeceğim,diye düşündü Tripi.
İngiltere'nin bazı yerlerinin Suriye'den daha kötü olduğunu bilmesini istemiyordu.Daha kötüydü çünkü ortada savaş ya da kıtlık olmadığı halde,insanlar birbirlerine nazik davranmayı beceremiyordu."







25 yorum:

  1. Fareler ve İnsanlar çok sevdiğim bir romandır. Sonu hüzünlü bitse de karakterlerin canlılığı ve mesajları ile çok güzel bir roman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de sevdiklerim arasına girdi.Ahh sonu çok fena:(

      Sil
  2. Okuduğumuz kitapları not almak güzel bir şey. Gün geliyor kitabın bizde bıraktıkları değil de kitap adı bizden gidebiliyor yılların birikmişliğinde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoğunu unutuyoruz.Benim açımdan böyle yazınca bana da hatırlatma oluyor:)

      Sil
  3. Kitabını henüz okuyamadım ama Fareler ve İnsanların tiyatrosuna gittim ve bayıldım. Sonunda zaten gözyaşlarına engel olmak mümkün değildi. Kitabını da en kısa sürede okumak istiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh ne güzel bende izlemek isterdim.Şimdi tekrar sonunu hatırlayınca😢 Oku bence de çok akıcı bir dil zaten,tekrardan etkilenebilirsin^^

      Sil
  4. Çok sevdiğim bir roman. Bende kısa bir süre önce okudum aslında. Daha önce okumalıymışım. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende arkadaş önerisi ile aldım.İyiki okumuşum çok güzelmiş gerçekten:)

      Sil
  5. Fareler ve insanlar kitabını çok eskiden okumuştum. Şimdi görünce tekrar okuyasım geldi. :)

    YanıtlaSil
  6. Fareler ve İnsanlar yarıda bırakmıştım. Sarmamıştı beni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her kitap herkese hitap edecek diye bir şey yok:)

      Sil
  7. fareler ne roman yaaaa lennieee çok sevmiştiiim diyerini bilmiyoooms :)

    YanıtlaSil
  8. Fareler ve insanlar hikayenin sonu gerçekten güzel ve etkileyiciydi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle,teşekkürler yorum için:)

      Sil
  9. Fareler ve İnsanlar'ı lisede okutmuşlardı ve ben çok sevmiştim. Bana Yeşil Yol'u anımsatmıştı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben daha yeni okudum yaa🙈 Yeşil yolu okumadım filminde doğru düzgün baştan sona izleyemedim bi türlü🙈

      Sil
  10. Çok küçükken okumuştum. Ardından ergenlik dönemimde bir kez daha okudum sonra da filmini izledim diye hatırlıyorum ama biraz silik bir anı. Takibe aldım ban ada beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yeni okudum yaa, netim gelsin filmine de bakmayı düşünüyorum. Ben seni takipteyim zaten :)) teşekkür ederim yorumun için;)

      Sil
  11. dipnot: Hem hapşururken hem yazarken yukarıda bir hata yapmışım affola :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli değil, ben yorumun heyecanından hata mata görmedim:))

      Sil
  12. Fareler ve İnsanlar beni çok etkilemişti. Sonuna çok üzülmüştüm. Diğer kitabı duydum ama okumamıştım. Listeme ekleyeyim. Teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok üzülmüştüm.:( Diğeri de çok güzel^^ Rica ederim;)

      Sil
  13. Fareler ve insanlar en beğendiğim, bir kaç defa okuduğum kitaptır. Bu arada kütüphane günlüğü iyi bir fikir olmuş

    YanıtlaSil

Türkiye'nin Blog Yazarları Ajandası
Bumerang - Yazarkafe