Master "G.Kore Filmi"


21 Aralık 2016

3 Adam , 3 Usta 

Entelektüel suç soruşturma ekibinin lideri Kim Jae-Myung (Gang Dong-Won),One Network şirketi milleti  dolandırdığı için ,pisliğini pazara çıkartmaya kararlıdır.


Zeki, karizmatik, agresif ve cesur bir şekilde entelektüel suç araştırma ekibini yönetiyor.(Yani herkes az buçuk funny takılırken bu da cool olma çabaları falan😎😂 )Bence Woo Bin o rolde olsaydı bak daha iyi olurdu.😏😄

kore filmi

One Network Başkanı Jin(Lee Byung-Hun) ,kötü falan ama filmin sonunda iyi güldürdün beni😂

mavera

One Network'un arkasındaki beyin Park Jang-Goon (Kim Woo-Bin), One Network Şube Şefi'dir.İşle alakalı pek maharetini göremedik ama o beynini kendi paçası için bence iyi kullandı 😏  Afişe aldanmayın hepsi cool çıkma derdindeymiş meğer😂

Sadece oyuncular için bile izlenebilir  bence😋,çok öyle temposu yüksek değil kötü de değil.Günü kurtarır :)) 

Filmi bloğunda görünce izlemeye karar verdiğim tawannanna nın dediği gibi;Çok muhteşem, insanı soluksuz bırakan bir yapım olmasa bile izleyenin güzel zaman geçirmesini sağlıyor, her şey yerli yerinde. Göz atmakta fayda var. 😉


4 yorum:

  1. Not alayım inşallah izlerim :))))) teşekkürler paylaşım için :)))

    YanıtlaSil
  2. Filmi görmüştüm ama Güney Kore filmlerine pek yönelmiyorum.Özellikle de aksiyonsa.Bu da aksiyon gibi duruyor biraz.Ama Lee Byung Hun beni bi' duraklatmadı değil,karizmaya gel😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Full aksiyon var diyemem ama yokta diyemem 😅 Karizmaya daha yakından bi bak derim ben ;)

      Sil

Türkiye'nin Blog Yazarları Ajandası
Bumerang - Yazarkafe