Joker Game -Casusların Oyunu

    

Joker Game / 2015
Yönetmen: Yu Irie

Japonya savaş dönemindedir.Harp okulunda asker Kato eğitim sırasında hasta olan arkadaşına yardım ettiği için Yüzbaşının hışmına uğrar.Yüzbaşı'na tepki gösterirken istemeden  ölümüne sebep olur ve idama mahkum edilir.
     Yarbay Yuki "D Kikan" adlı casus eğitim birimi oluşturulmasını önerir.Bu arada idam edilmek üzere olan asker Kato'ya  bir teklif sunar."D Kikan" a katılan Kato üstün becerileri sayesinde eğitimi tamamladıktan sonra ilk suikast görevi için hazırdır.
       Görevi Amerikan büyükelçisi Ghram 'da bulunan içinde bomba planı olan  (Black Note)"Siyah Not" 'u almaktır.Kato'nun zaafı olan merhamet burada da başına tatlı bir bela "Rin"i(Kyoko Fukada) sarıcaktır.^^
      

Bildiğimiz casus filmi  her şey mümkündür.^^
Film ortalama ,ne kötü ne de çok iyi.Belki de bünye daha çok ekşın şamataya alışkın olunca bu biraz durağan gelmiş olabilir.Beklentimi de yüksek tutmuştum o da var tabi.İzlediğime pişman mıyım hayır tabiki! Kame ve usta oyuncu Yusuke Iseya (çok fazla göremesek te:)) izlemek güzeldi.Film de bünyesine(konumuna) göre de gayet başarılı idi.Hatta izlerken bazı yerlerinden güzel şaşırtmalar da ve sonunda izlemeyi sevdiğim kişiyi tekrar görmek güzeldi;) 

Ben casuslu filmlere bayılırım diyorsanız bu sefer Asya yapımı bu filme bir şans verin derim;)  







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Türkiye'nin Blog Yazarları Ajandası
Bumerang - Yazarkafe