Kinkyori Renai "Close Range Love"

Yakın Mesafe Aşk /2014


Yuni Kururugi (Nana Komatsu) okulun en akıllı , çalışkan öğrencisidir.İngilizce hariç tüm derslerde öne çıkmaktadır.Yakışıklılığı ile nam salan İngilizce öğretmeni  Haruka(Yamashita Tomohisa) sensei Kururugi nin düşük  puanını yükseltmesi için özel ders vermeye başlar.
Kendini beğenmiş patavatsız Haruka sensei yi pek de sevmeyen Kururugi yavaş yavaş kalbini  hocasına kaptırır ve aşkını itiraf eder.




Eveet konumuz böyle,ben dayanamayıp orijinal haliyle de izlediğim için 2 kere izlemiş oldum ^^

Filmden ben çok etkilenemedim nedense ya da kıza ısınamadığım için de  olabilir.(Bide sanırım su an pek duygusal moda girecek durumda değilim bazen olur ya biraz hassassınızdır ne izlerseniz hemen etkilenirsiniz.Bende çok olur.Filmin can alıcı müziklerinde başlarım duygulanmaya :) )evet fazla uzun parantez içi oldu farkındayım ^^



Soğuk nevale,(duygularını belli etmeyen aslında çok hassas ) karakterli biri olduğu için de etkisi var tabi,bide sürekli yaptığı hareketler gına geldi anladık vücut dili bilinç altı olayı falan da böyle çok doğal ,olağan gelmedi gözüme o hareketler.Neyse  118 dakika pi var daha ne olsun *_* Kyaaa diye izlemelik sahnelerler dolu *_*Kızın sensei sensei demesi çıldırttı beni hoş sonun da  Haruka da isyan etti .:)






Yamapi'nin oyunculuğu da  iyiydi.Şu an Algernon a bakınca birden çok yavan geldi.:) Gene de rolünün hakkını vermiş diyebilirim.Şimdi yorumlara bakıyorum da izleyenler hep beğenmiş.Özellikle Yamapi'yi tabi:)) Belki de ben Pi'yi ilk defa izlemediğim için bu kadar etkilemedi.Çoğu oynadığı yapım tr.çevrildi ve ben uzun zamandır takip edip izlediğim için her yeni projesini izlerken acaba bu sefer nasıl ,ne kadar iyi yapacak diye bakıyorum artık.Geliştiğini daha iyisini yaptığını görünce takdir ediyorum .

Bide bi parantez içi daha yapayım :) (Haruka sense inin müdürün odasına götürüldüğü kısım bak orada bi etkilendim değişik oldum işte:'( , Haruka nın o artık herşey bitti ifadesi , kameranın hafif sallanması falan sanki farklı bi film farklı bi hava olmuş.  Bide ben artık bir şey yazmasam anca sanırım, kendi düşüncelerimi yazsam da bazen diyorum iyi filmi kötü anlatıp izlicek olanlara ön yargılı bi yaklaşım vermişim gibi hissediyorum.En iyisi siz yazdıklarımı izleyin ,yazılanları çok ciddiye almayın ;) )

Buradan izleyebilirsinizClose-Range-Love-2014-


FRAGMAN

Giflerle baş başa bırakıyorum sizi;)













6 yorum:

  1. Ben bu filmi izlememe kararı almıştım halada aynı düşünüyorum :D yamapinin yeni dizisine saklıyorum kendimi :D bu film çok etik gelmedi bana kaldı ki başrol kız 96 mı ne -_- hadi biraz büyük olsa göze batmaz neyse derimde kurtarmaz malesef -_- yamapinin yeni dizisinin kitabıda varmış netten indirdim okuyorum şu an :D gerçekten merak ediyorum nasıl canlandıracak o karakteri, zor olacak kanımca

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hikaye,kurgu olarak düşünce izlemek zor olmuyor bide pi nin etkisi var...bende normalde çok uç film pek izleyemem.Film konusu itibariyle eleştiri de almış .Kızin yaşı karakterine yakın aslında o konu çok irdelemedi ama sevme de sevmedim o ayrı :)
      Algernooonn!!ahh bende hemen indirdim kitabını okudum.*_*ben altyazıyı beklemeden bölümler nete düştüğü an izliyorum.Eng sub da yeni geldi 1.bölümün turkcesi de yayınlandı .yahooo Valla bende çok merak ediyordum ilk duyduğum da gerçekten zor bir karakter .Ama yayınlanan 4 bölümde de beni yeterince tatmin etti .Her bölüm büyük heyecan ve merakla izliyorum.:)

      Sil
    2. Kitabı ne ara bitirdin o.O ben daha başlardayım :D dizinin ilk bölümü tr çıkmış evey ama ben birkaç bölüm çıksın öyle izleyecem :D hem kitapta da biraz ilerlemiş olurum :D hii bide güzel diyosun dayanaman *-* fragmanında bi algernon diyo ya sık yanaklarını orda şapşik ya *-*

      Sil
    3. Ben dizinin haberini aldığım an meraktan dayanmayip kitabı araştırıp, indirip okudum hemen:)) ahh o saf ve masum halleri çok tatli be yaa*_*

      Sil
  2. Ben izleyemiyorum ya😖😖 ve kaç bölümlü ve açılmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu film olan dizi değil. Uzak kaldım bu izleme, indirme işlerinden o yüzden nerde ne var bilmiyorum şu an :(

      Sil

Türkiye'nin Blog Yazarları Ajandası
Bumerang - Yazarkafe