Wood Job! *Good job!*




Yayın tarihi;10 Mayıs 2014

Shota Sometani
Hideaki Ito
Nagasawa Masami

Yuki Hirano üniversite giriş sınavında başarısız olur.Arkadaşlarıyla gittiği karaoke çıkışında,
 güzel bir kızın resmi olan,broşür dikkatini çeker.Tekrar dershaneye gitmek istemeyen Yuki ,alır sırt çantasını düşer yollara.Şehir çocuğu olan Yuki kendini ormanın derinliklerinde küçük bir köyde bulur.
Teknolojiden uzak,her şeyin fazlasıyla doğal  ,yeşilliğin hakim olduğu ,kalabalıktan,gürültüden uzak sakin ....ohh miss^^

Yuki artık yeşil stajyerdir.Biraz açalım bunu;hani sırt çantasını aldı yollara düştü dedim ya  o kısma tekrar geri dönelim.Trenden inen Yuki 'yi talihsiz olaylar peşini bırakmaz tabi.Kendisini karşılamaya gelen görevli ile birlikte kalacağı kursa,kasabaya giderler. İlk eğitim derslerinden sonra kaçmayı çalışan Yuki,tabi broşürdeki kızın hayal kırıklığı da var..(Sonuçta tv de verilen reklamlarda altta hızzlıcaa geçen yazıları hiçbirimizin okuyamadığı gibi bi durum yani.:)..Neyse fazla spo vermeden anlatayım^^Velhasıl kursun kasaba da verilen (kesme,budama ,ağaca çıkma gibi) eğitim bittikten sonra kursiyerler farklı bölgelere 1 sene çalışmak üzere gönderilir.Bakalım bizim çaylak en fazla kaç gün dayanıcak^^

Eğlencesi bol,düşündüren çok güzel bir filmdi.En çok güldüğüm sahnede sülüklü kısım,hem iğrendim hemde gülmeme engel olamadım:)) Tabi son sahnelerde ortalarda sumo güreşçisi gibi dolaşmayaydılar iyiydi^^
Oyuncular da iyi olunca ortaya çok keyifli bir iş çıkmış.Good job!
 ımdp puanı da 7,7..merak edenlere^^




Aslında istemeden bi cıbıllığa maruz kaldığım için puan kırsammi diye düşünüyorum^^










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Türkiye'nin Blog Yazarları Ajandası
Bumerang - Yazarkafe