A Hard Day


2014 -G.Kore

Gizem-Suç -Aksiyon   /     Imdb :7,2/10

Lee Sun-Kyun -  Cho Jin-Woong 

Filmi birpembesever'in bloğunda görünce ,ne izlesem derdinden kurtulup konusu da hoşuma gidince bu akşam pıt pıt eşliğinde film keyfi yaptım.
 
Dedektif Gun-Soo annesinin cenazesinde acil bir işi çıkar ve yolda arabasıyla bir adama çarpar.Hayatını kaybeden yabancı adamı o panikle bagajına koyup olay yerinden uzaklaşarak olayı örtbas etmeye çalışır...Ve tabi ki olaylar bundan sonra fazlasıyla gizemli bir hal almaya başlar ve zor günlerin başlangıcı olur.(Çok fazla ayrıntıya girmek istemedim.Tadı kaçmasın diye:)

Güya Kore Film-Dizi sektörü ile yakınım ama bu filmi ilk defa gördüm.Gösterilmediği festival kalmamış.Bol ödüllü ve puanı yüksek olan bir filmmiş meğer ...Hak etmiş👍

Baş rolü tanımıyorum ama ikinci adamı sesini duydum mu bir heyecanlandım.Signal dizisinde sevsek de burada çok fena sinir oluyoruz.

Gizem merak duygumuzu cezbediyor. Aksiyon son sahnelere doğru çoğalıyor.Senaryo da oyunculuk da güzel ,ee tadından yenmez bir film oluyor.Aslında  süslü kelimelerle daha çok anlatmak isterdim ama bu akşamlık benden bu kadar.(yetenek yok da işte kılıf uydurmaya çalışıyorum😁)
Günün moral bozukluğunu bir nebze  olsun unutturan bir film oldu. 

Mavera öneriyor.😉

7 yorum:

  1. Kore filmi izleye bilmirem kimin kim olduğunu öyrenene qeder film qurtarır. Çox oxşayırlar bir birine😂😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamanla alışıyor insan,ilk zamanlar bende benzetirdim.:) Şu an çok farklı geliyorlar mesela,ama estetik olayları girdi mi kadınları bende karıştırmaya başlıyorum.:)

      Sil
  2. Bir kaç gündür filmin afişine rastlıyorum her yerde. İlla beni izle diyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzle o zaman kuzu,bakalım beğencen mi? ;)

      Sil
  3. güzeldi dediğin gibi o 2. karakter bir kere harika :D

    YanıtlaSil

Türkiye'nin Blog Yazarları Ajandası
Bumerang - Yazarkafe