SİREN -Japon Dizisi

mavera blog

2015 -Japonya

Bölüm : 9
Tür:Suç,Aşk,Gizem

Tori Matsuzaka,Fumino Kimura,Nanao,Hiromitsu Kitayama

mavera blog



Shinobu Satomi ve Yuki Inokuma 
aynı polis departmanında çalışan iki sevgilidir.İkisi iş ortağı aynı zaman da merkez birime geçmek isteyen iki rakiptir.İlişkilerini gizli tutmaktadırlar.
Yaşanan bir cinayet vakasında  Tachibana Kara adlı gizemli bir kız ile karşılaşıyorlar.Daha sonra tesadüf gibi gözünken farklı karşılaşmalar meydana gelir ve Yuki ile yakınlaşmaya başlar. Satomi bir polis olarak sezgileri kuvvetli biridir.
Tachibana Kara'ya pek güvenmediği için sevgilisi Yuki ile yakınlaşmasına pek sıcak bakmaz.İçgüdülerinin doğru olduğunu biz seyirciler olarak görsekte ,bir polis için delil en önemli kanıttır.Satomi de kızı gizli gizli kendi yöntemleri ile araştırmaya başlar.

Dizi ilk çıktığında ilgimi çekmişti.Severiz polisiye dizilerini✌ Çevirisi çıkınca fazla bekletmeden izleyeyim dedim.Beklediğimden daha iyi çıktı.Tabi ki eksikleri olabilir  ama izleyiciyi sıkmadan kendini izlettiren güzel bir dizi olmuş.👍
(Henüz yarısını izledi.😅😁)

Suçluyu sizden saklamıyor ama gene de gizemini koruyan bir tarafı var.Bakalım sonunda tahminlerimiz mi tutacak yoksa şaşırtacak mı? Bir de Satomi'nin çaylak olduğu zaman şahit olduğu  gizemini koruyan  farklı bir olayın ilerleyen bölümlerde önümüze çıkacak gibi görünüyor.
İzleyip göreceğiz.
Henüz son iki bölümüm altyazısı çıkmadı umarım çok fazla bekletmezler bizi,yoksa benim açımdan araya zaman girdi mi,bir daha geri dönemiyorum.Ve izleme faslıma bir süre ara vermek zorundayım.😭O zamana kadar bölümler gelir inş. 

(Çok fazla beklemeden gelir diye düşünüp başladım.Ama bir daha bitmeden başlamak yok! desem de pek uzun süreli tutamıyorum bu sözümü 🙊😁   )



mavera blog


14 yorum:

  1. En son Mother dizisini izlemiştim,japon dizisi olarak. O da çook güzeldi. Bunu da listeme alacağım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O diziden de haberim var ama henüz izlemedim.Bize uyarladılar eminim güzeldir.:)

      Sil
  2. Neden hala uzak doğu filmleri-dizileri ilgimi çekmiyor, bilemiyorum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki başlasan seversin ama tabi bu işler zevk meselesi,benim de ön yargılı olduğum zamanlar oldu.Sonra izleyince ,hem seviyor hem alışıyor insan herhal :))

      Sil
  3. Dizi dikkatimi çekti :D Umarım kötü sonla bitmiyordur.. İzleyeceklerim arasına yazıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kötü sonla bitmicek gibi duruyor ama işler değişebilir de :)

      Sil
  4. Çeviri bitmeden diziye başlamak büyük risk :) Bende hep çeviri bitince başlamaya çalışırım. Ama bazen insan dayanamıyor. Çevirisi bitsin izleyeceğim. Konusu güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an son 3 bölüm kaldı ,ama hala son iki bölümün çeviri yok😭 çok ta heyecanlı gidiyor şu an,çok bekletmezler umarım 😭 Artık son ama dayanıcam,olmuyor cidden böyle:))

      Sil
  5. Hiç kore ya da japon dizisi izlemedim. Kore ile ilgili tek izlediğim Kim Ki Duk'un filmleri..
    Ama bir ara senin blogdan bir dizi seçeyim diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo Kim Ki Duk 👍 iki filmini izledim.Kore'nin tanınmış yönetmen,yapımcı,senaristlerinden biri (benim tek tanıdığım ya da:)
      Seç tabi ,belki seversin izleyince :)

      Sil
  6. hımm bu da olabilirmiş. bi deee criminal minds var yeniii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da aklımda ama şu an başlayamam,köye falan gidicem,anca güz döneminde başlarım her hal:)

      Sil
  7. Bu diziyle sürekli bakışıyoruz ama korkarım diye izleyemiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerilim yazdığına bakma sen ,hatta dur ben onu sileyim.Bence gerilim kategorisinde değil pek çünkü:)

      Sil

Türkiye'nin Blog Yazarları Ajandası
Bumerang - Yazarkafe