Lens Nereden Alınır?



10 yıla yakındır göz problemi olan(miyop) biriyim.6-7 yıldır da lens kullanıyorum.İlk gözlükle başladım bende tabi,sonra pek rahat edemedim yakışmadı falan,sgk gözlüğü zaten çok bir şey beklememek lazım. O zamanlar henüz gözlük aksesuar olmamıştı.😁 Şu an bende merak sardım o gözlüklere ama alsam da sürekli takamam zaten,evde kullanmalık istiyorum bakalım..

Daha önce optik mağazalarında alıyordum sonra tesadüf eseri lensmarket.com hakkında instagram da takip edip güvendiğim birinin yorumu okudum. Sonra baktım kapıda ödeme kolaylığı da var.Fiyatlar uygun iki kutu alana solüsyon hediye falan çok çok uyguna geliyor her şey..2014 te verdiğim ilk siparişten sonra  devamlı müşterisi oldum.

mavera


Ürünün numarası eğer yoksa hemen arıyorlar.İsterseniz getirtebiliriz diye
Sorduğum soruya anında arayarak cevap verdiler.Çok ilgili müşteri hizmetleri var.İnternet alışverişlerinde ilgili bir muhatap bulmak çok önemli.

Kutularını da atmaya kıyamıyorum  belki lazım olur diye (temizlik bağımlıları görmesin😂 TLC severek izliyoruz.😄kimini ilaç kutusu yaptım. 

mavera

Bu bir reklam içeriği değil kişisel deneyimlerim sonucu Öneridir.  😉

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Türkiye'nin Blog Yazarları Ajandası
Bumerang - Yazarkafe