Karthik Calling Karthik -Gizemli Telefon


2010 yapımı, psikolojik gerilim olan bir hint filmidir.
  Karthik,inşaat şirketinde çalışan,sıradan,içine kapanık ,sevdiği kıza açılamayan bir insandır.Küçükken yaşadığı bir olaydan dolayı sürekli rahatsızlık duyar ve psikiyatriye  de gitmektedir.Bir gün gelen bir telefonla hayatı değişir.Arayan tuhaf kişi Karthik'e yardım edeceğini söyler...ve dediği gibi Karthik işinde yükselir ,kendine öz güveni gelen Karthik ,hoşlandığı kızla samimi olmaya da başlamıştır....  


Oyuncular:
Farhan Akhtar as Karthik Narayan
Deepika Padukone as Shonali Mukharjee
Ram Kapoor as Kamath
Shefali Shah as Dr. Shweta Kapadia
Vivan Bhatena as Ashish
Vipin Sharma as Landlord


Cep telefonu kullanmayan Karthik ,japon malı sabit telefon almasıyla hayatı tamamen değisir.Cep telefonu neden kullanmıyor derseniz ,gayet mantıklı hepimiz bildiği ama göz ardı ettiğimiz sebepten ,hatta çok da güzel bir örnek veriyor.Filmi izleyin de öğrenin😅 ,belki biliyordur çoğunuz o deneyi ama ben ilk defa duydum.

İlk defa  bu tarz hint film izliyorum.Hoşuma da gitti,aslında çok da bir şey anlatamıyorum bence spoilere girer.Başlarda az çok telefonun gizemini tahmin ediyordum eğer işin içine hayalet girmediyse👻👻 neyse ki sonunda öğrendik işin aslını,öyle pek gerilmedim, sadece kapı zilinde bende bi noluyor falan hafif tırsmış olabilirim.😁
Son ana kadar inanmıştım bende senin gibi Karthik,o kadar iyiydin ki😇

Bu tarz yapımlar hoşuna gidenlerin bu Hint filmine de şans vermeliler bence😉 Filmin müzikleri de güzeldi.👍👍

📍Bizim beynimiz benzersiz, çok karmaşık.Hatırlamak istediğimizi ,düşündüklerimizi,konuştuklarımızı zihnimiz saklar.Bilinçli beyin.
Ve bu gibi küçük şeylere pek odaklanmayız.Gördüklerimiz ,duyduklarımız ama hatırlamayız.Onlar başka bir bölümde depolanır.Bilinçaltı.📍



Filme buradan ulaşabilirsiniz: Yeppudaa



1 yorum:

Türkiye'nin Blog Yazarları Ajandası
Bumerang - Yazarkafe