Benim Adım KHAN Ve Ben Terörist Değilim!

Madem burada bollywood arşivi yapıyorum ,eski bloğumda ki bu filmi de buraya eklemeden olmaz.:)




12.01.2013 tarihli yazım
Shahrukh Khan as Rizwan Khan
Kajol as Mandira, Rizwan's wife
2010-India


Arşivimde izlemeyi bekleyen tek film.Vakit bulup bi türlü izleyemiştim malum filmin süresi bayağa uzun tam 3 saat:)

Ben bunu daha önce nasıl izlememişim diye yakındım durdum izlerken.O 3 saat nasıl geçti hiç anlamadım.Bu nasıl bir oyunculuktur bu nasıl bie senaryodur böyle.Gülmek,ağlamak ve düşünmek bu üçünü de yaşıyorsunuz izlerken.


-Benim adın Rızvan Khan ,khan (boğazdan hırlatarak olduğunu ima ediyor).Sizlere farklı biriymiş gibi göründüğümün farkındayım ama bunun nedeni bende asperger sendromu olmasıdır.Bu sendromada bunu ilk farkeden doktor Hans aspergerin ismi verilmiştir.ben deli değilim."
Davranışları,zekası normal insanlardan farklı biri Rızvan Khan.Asla yalan söylemeyen.Kısacası bizden  daha insan olan biri ve onun hikayesi.11 eylül saldırılarından sonra amerkida ki müslümanların yaşadığı zorlukları ve bu yüreği kalbi büyük insanın vermek istediği mesaj!

My name is Khan and i'm not a terrorist.

Ve tabiki de aşk,iki insanın birbirine duyduğu muhabbet.Bu hintliler bu işi iyi beceriyo arkadaş^^
Khan'ın oyunculuğuna Bayıldım bayıldım!^^


Filmin verdiği güzel mesajlarından biri;
  



Film piyasaya sürüldüğü zaman bir çok yerde gişe rekorları kırmış.Yayınlandığı zaman yurtdışında yüksek hasılat yapan Bollywood filmi olmuş.
Filmi şiddetle tavsiye ediyorum!Pardon sevgiyle ediyorum,şiddet kullanmıyorduk değil mi^_^
İzleyin izlettirin diyorum.















5/5



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Türkiye'nin Blog Yazarları Ajandası
Bumerang - Yazarkafe