EGO *Meğer Kalbim İmiş Kör Olan*


2013 / İsveç 

 Sebastian Silverborg (Martin Wallstrom),parti,kızlar, her gece alem yapan.Her sabah evinden kızları aynı bahane ile postalayan sonra bu bahanesiyle bir gün duvara toslayan,EGO seviyesi tavan,görselliğe fazla önem veren, bir yakşuklu  diyebiliriz.😎
*extra*Şarkı besteler,söyler..ünlü olmak istiyor bi nevi..


Bir gün talihsiz bir kaza olur ve görme yeteneğini kaybeder.Bu süreçte ailesi ona yardımcı olması için Mia(Mylaine Hedreul)  adlı kızı işe alır. Belki de bi yerlerde önceden rastlaştı da farkında değil bizim oğlan..^^




Kısaca konumuz böyle,çok da anlatılacak bir şey yok ama ne hikmetse sonuna kadar izlettiriyor kendini.Vermek istediği mesajı veren,romantik ve dramı dozunda fazla aşırıya kaçılmadan araya güzel müziklerin serpiştirildiği Çok Hoş bir film olmuş.😍Belki sonu  devam etseydi gibi biraz sanki yarım gibi,kızla daha önce karşılaşıp aslında o süreçte dikkatle kıza baksa da sonradan hiç hatırlamaması yani tamam vurgu  destiny anladık da ne bilem,tabiki perfect değil ama insana güzel vakit geçiriyor.Bu arada ingilişçe konuşmuyorlar. :)) İlk defa izledim İsveç filmi,artık başrol den mi sebep bilmiyorum ama hoşuma gitti.Başrol de meğer şuan bi dizide oynuyormuş yani ün yapmış ta haberim yok😁   


Bu arada şarkıları söyleyen cidden bu uşak mı o_O  Aradım taradım buldum telime indirdim desem😎

Neyse efenim,sıkıldık artık ,şöyle yeni yüzler farklı yerler görsek yeni dilleri keşfetsek diyorsanız. Buyrun burdan ,şöyle arka tarafta sizin koltuk asdsffh  
Bi şansı hak ediyor bence😉 Kız ne kadar  doğal değil mi?😍






*Ben gene Japon yapımı ile gelmedim dime🙈,gomenne..artık format değişmiştir ne izleyip beğendiysem onla geliyorum.Enjoy ✌


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Türkiye'nin Blog Yazarları Ajandası
Bumerang - Yazarkafe